Wel leuk. Heb je keuze uit een concert van Lange Frans of een meet en greet met Doutzen.
Partyhardy hoor.
Wel leuk. Heb je keuze uit een concert van Lange Frans of een meet en greet met Doutzen.
Partyhardy hoor.
Ik vind Merel eigenlijk grappiger. Wel je willen verzetten maar oh eigenlijk toch niet want ik wil wel naar de bioscoop en de club.
Dit inderdaad, ze gebruikt heel veel retoriek. Lijkt me leuk om eens te analyseren welke trucjes ze gebruikt qua taalgebruik en argumentatie (als in: lijkt me leuk als een journalist of zo dat eens doet want zelf heb ik er geen zin in )
Dan is hij na een uur alweer vergeten waar hij mee bezig was.
Hahahah ik moest hard op lachen. Ik zie al helemaal voor me buurvrouw Gertie die twinkle twinkle little star fluit en op de bank zitten Isa, die vrouw in kikkerpak van het museumplein en een toevallige buurvrouw die even koffie wilde komen drinken maar ongevraagd in een underground concert is beland. En meer mensen wilde niet komen
Mans tante stuurde weer een berichtje ‘van een strijder’ in de familie-app. Ze hield van haar familie en wilde ze waarschuwen voor de mRNA-vaccins want dat is gentherapie. Als er straks een vierde golf komt gaan alle gevaccineerden dood want dat is het grote plan van de nwo en Bill Gates en zo.
Ik ben naar aanleiding hiervan maar eens gaan googlen op the great reset. Ik verwachtte dat ik direct in een hell hole terecht zou komen maar het is een serieus plan van het WEF en is echt prachtig? Vrij idealistisch en helaas inmiddels voor mijn gevoel al gebleken onhaalbaar maar echt een prima idee en prima streven
Dit is toch ook wel een mooie gelegenheid om je familie echt te leren kennen hè. Ik bedoel, als je oprecht gelooft dat iedereen die een vaccin neemt straks doodgaat, dan mag ik toch hopen dat je wel iets meer moeite voor je familie doet dan een berichtje doorsturen in een groepsapp?
Mijn schoonmoeder vroeg de dag erna ook:
“Dat epistel gelezen? Welke GeNtHeRaPiE gaan jullie nemen?” Die heeft ook gezien hoe ziek haar dochter werd dus die heeft 0 geduld met dat gezeik.
Oké mijn biologische vader (contact is verbroken) hint dus al een jaar ongeveer op een naderende oorlog tussen Amerika/Rusland/Australië/omringende Aziatische landen en China/Iran. En hij heeft het steeds over 4 juli want Independence Day. Ik ben al een jaar zijn Facebook posts hierover aan het rapporteren. Hij zegt bijv ook dat Corona, die Belgische militair en die neergestorte kabelbaan een hoax zijn om de aandacht van de “”“ECHTE”""" zaken af te houden. Idem voor de situatie in Palestina en Myanmar. En hij stemt PVV want ‘een stem op Rutte is een stem op Kaag is een stem op links’.
Maar goed. De afgelopen dagen ben ik dus gaan googlen en de spanningen tussen bijv China en Australië of all fucking cpuntries lijken dus serieus op te lopen? En ik vond ook een column over de likelihood van deze oorlog in de NY Times. Wat nu als mijn alcoholverslaafde gestoorde narcistische complotwappie van een biologische vader gelijk heeft. Omg
Huh dus al het nieuws is een hoax ter afleiding? Nou leuk, vertel dat maar aan dat jochie dat zijn hele familie kwijt is. Over die Belgische militair horen we ook al niks meer toch?
Overigens is de ‘kracht’ van een goede complottheorie dat er wel iets van een kern van waarheid in zit of in ieder geval dat het in theorie zou kunnen kloppen. Sommige complotten zijn ook waar natuurlijk, alleen zien we de afgelopen tijd vooral extreme theorieën die heel vergezocht zijn.
Dit laatse inderdaad. En er zijn toch al heel lang spanningen tussen China en allerlei andere landen dus gewoon een complot dat aansluiting zoekt bij de werkelijkheid.
Ja echt bizar. Hij brengt het alsof alle journalisten hier niks vanaf weten behalve een paar hele goede die op rare verscholen matige websites hun artikeltjes schrijven . En dat die journalisten van hogerop dus nep nieuws krijgen toegespeeld. En dat er jaren voorbereiding zit in de op handen zijnde Amerikaanse aanval op China. Nou excuse me maar als dat zo zou zijn zou er echt al wel flink gelekt zij, hoe geheim ook, en bovendien is de Chinese intel echt wel zo op orde dat die dan al lang een goede cyberaanval hadden ingezet lijkt mij zo.
Het ergste is nog dat er tientallen reacties onder zn berichten komen van mensen die hem geloven, ophemelen en hopen dat hij de politiek in gaat. Echt vreselijk
Edit ik geloof dus niet dat al die shit een hoax is he. Maar ik ging ervanuit dat álles wat ie schreef onzin is en baal ervan dat dat mogelijk niet zo is
We kunnen het niet verklaren en we weten niet zeker of het nou buitenaards leven is of niet…
Waarom geloof jij precies dat er wel iets is buiten het leven op aarde als ik vragen mag? Ik zit zelf zo in dubio.
Technologie uit China of Rusland is minstens net zo verontrustend, dus dat is voor mij net zo aannemelijk. Alleen die beelden? Heel vreemd.
Veel wetenschappers (biologen en astronomen bijvoorbeeld) achten de kans dat er níet ergens anders leven is hoogst onwaarschijnlijk.
Het heelal is zo immens groot en er zijn zoveel sterren/planeten (soortgelijk aan ons sterrenstelsel en opgebouwd uit dezelfde materialen), het kan niet zo zijn dat er puur toevallig alleen op onze planeet leven is ontstaan en verder nergens. Als iets 1x gebeurt kan het vaker gebeuren en omdat het heelal zó groot is is de kans dus ook groot dat er elders ook leven is.
En wat ik al zei, dat hoeven geen mensen te zijn, (of groene mannetjes), want dan zou de gehele evolutie ook exact hetzelfde moeten verlopen en die kans is al weer kleiner, maar wel levende cellen/organismen van welk soort dan ook.
Dus ja ik vind ‘geloof’ al weer zo vaag klinken, ik zou liever zeggen dat de kans wetenschappelijk gezien groot is dat er elders ook leven is.
Ik trek deze even hier heen hoor @Oprah maar even serieus wat is dit. Is dit volgens sommigen het middel om je tegen corona te wapenen?
Nou dit het helemaal hoor want er zitten potentiële medische applicaties in!
Ik offer me wel op om te testen