Neeeee wat een enig nieuws, vertel waar kan ik hierover lezen?
Haha die reactie
Ook mooi dat je in die afbeelding zelf al het kopje “Binnenparking” ziet staan, ik neem aan dat dat is omdat Antwerpenaren alles buiten de ring in België zien als hun parking. Haha mooi.
Willem komt binnen drie minuten vertellen dat hij “echt wel wist dat het een grapje was hoor!! Mensen kunnen nergens meer tegen tegenwoordig!!”
Lol zegt deze vrouw nou serieus dat ze Thierry Baudet wel een goede, betrouwbare man vindt puur omdat hij piano speelt en van lavendel houdt?
Ja. Echt geen woorden voor.
Haha je zou die docu eens moeten zien, is van 2doc kort en maar een half uurtje. Ik erger me normaal gesproken kapot als dat soort types aan het woord worden gelaten, maar in deze documentaire heb ik me vooral verwonderd dat alles recht wordt geluld wat krom is.
Ik verlies echt mijn vertrouwen in de mensheid (voor zover ik dat al had) als ik zulke dingen zie.
Ik kijk ook af en toe op Twitter of de wappies al tot inkeer zijn gekomen, maar ze gaan maar door en het wordt alleen maar gekker.
Soms kan ik er om lachen omdat het zo absurd is, maar eigenijk vind ik het echt naar hoe negatief, wantrouwend en giftig die mensen zijn.
2 minuten bij die samenzwevers vallen de woorden “zelf nadenken” al. Mijn hemel. Vond zweefteven altijd al bijzonder maar nu helemaal.
Was vandaag aan t fietsen en zag langs een weg 2 huizen met een #hartvoorvrijheid poster voor t raam.
Oh en de mensen in Brazilië gaan niet dood aan corona maar met corona. Dus er is zomaar plotseling oversterfte maar nee t is geen corona? Wat.
Lol als iedereen die Corona krijgt, toevallig ook sterft aan een (andere? onverklaarbare?) aandoening, zou ik precies alsnog geen Corona willen krijgen hoor.
Maar wat de salsaviroloog zegt he, dat het om gentherapie gaat ipv vaccinatie. Is dat ergens op gebaseerd? Want dat is een nieuw wappiewoord, toch?
Nee dat roepen ze al best lang!
Door van mRNA - DNA te maken en zo naar genen te komen. Ofzo.
Edit: maar vraag het hem! Misschien krijg je antwoord
Nou ja hun zien al niet in dat er oversterfte is denk ik. Ik snap het gewoon echt niet. Is het dan toch een behoefte aan houvast in een moeilijke tijd? T was eigenlijk een soort van snelle samenvatting van alle filemon afleveringen.
Maar stel he dat we allemaal genetisch gemanipuleerd worden of doodgaan, wat is dan t doel? Is er ergens een wappieforum?
Ik snap het ook niet
Eerst bestond corona sowieso niet (hoax), dan is het ineens een virus uit een lab (die dus wel kwaad kan), dan kan het ineens toch geen kwaad, dan kan het wél kwaad maar mild, en tussendoor komt nog steeds de opmerking dat het virus toch weer niet bestaat. Wat is het nouuuu en hoe kan je deze paradoxen allemaal tegelijkertijd ‘geloven’
Ik was weer even zwak en ging ons Isa opzoeken.
Ze zegt zoveel zonder ook maar iets te zeggen.
We moeten nog steeds zelf nadenken, zelf onderzoek doen, blijf vragen stellen! Lekker makkelijk scoren de hele tijd. En mensen hemelen haar maar op in de comments.
Met haar laatste alinea zegt ze zoiets van dat ze niet meer gaat strijden ofzo… Is dat hetzelfde als niet willen toegeven dat je het al die tijd fout had en we onze vrijheden wel teruggekregen hebben/gaan krijgen?
Ook echt met underground concerten en feestjes. Gaat ze ook underground op vakantie? Of underground naar een restaurant
Ik hoop dat alle underground feestjes uitsterven als het merendeel gevaccineerd is. Veel plezier Isa op het underground klarinet concert van buurvrouw Gertie
Een totalitair regime lol, alsof Mark Rutte capabel genoeg is om dat te bewerkstelligen
Haha, kijkend naar die wappieflashmobs van de afgelopen tijd, ziet het er niet al te best uit voor hen qua cultureel aanbod straks.