Het complottheorieën topic

Ik heb zoiets ook al een paar keer voorbij zien komen. Heel bizar. Maar ik geloof het ook niet echt ofso. Maar geen idee hoe je dit zou kunnen verklaren.

Zou voor mij wel een handige plek zijn voor m’n sleutels. Vergeet ik hem wat minder snel.

14 likes

ja zo chill gelijk goeie opslagplaats voor m’n muntgeld als ik eens een karretje nodig heb bij de supermarkt

4 likes

Heb niet helemaal gekeken maar mooi dat je van te voren al een melding krijgt dat het onjuiste informatie is. Maar ff hoeveel moeite moet ze doen voordat die sleutel plakt?

2 likes

Huh wat die dingen vallen toch ook heel vaak? Wat bewijst dit nou weer?

Er is een wereldrecord lepels op je gezicht laten balanceren dus zo’n schaartje op je arm zal ook wel niet zo lastig zijn haha:

image

4 likes

Haha ik wilde net hetzelfde komen zeggen, als ik zo veel moet drukken voor m’n sleutel als ik stilzit 2 seconden op m’n arm blijft zitten, dan is het vrij nutteloos :frowning: damn you bill gates, wat kun je wel.

2 likes

ja mijn bovenarm staat ook helemaal bol van 't armvet als ik maar vaak genoeg probeer blijft er daar vast ook wel een schaartje/muntje/whatever op balanceren

1 like

Goh nu valt deze jongen door de mand he, hij heeft helemaal geen lepelbalanceertalent, hij heeft gewoon een deciliter magnetisch vaccin ingespoten!

8 likes

Ik word echt gek van mijn wappie buurjongen (geen idee waarom we appen ook). Hij stuurt filmpjes van die Claus Schwab (volgens hem de wereldleider), waar hij het dus heeft over zo’n 4e industriële revolutie ofzo, en daaruit maakt hij dat Schwab alles voorspelt en dat we net zo gaan worden als China en dat bijv contant geld verdwijnt blabla. Maar dat contant geld uiteindelijk verdwijnt is toch niet zo heel gek? Dat hoort toch bij de mega snelle technologische revolutie waar we nu in zitten. I mean als je kijkt naar het straatbeeld van 10 jaar geleden die je ook bijna niemand met een smartphone op straat, terwijl dat nu binnen 10 jaar immens snel is veranderd. Ik denk gewoon dat die snelle veranderingen hem bang maken ofzo?

Ohja ik zit volgens hem in een angstpsychose, omdat ik het vaccin wil nemen :joy: Ik ben ontzettend naïef blabla. Hij stuurde ook dat artikel door van die artsen dat door het vaccin miskramen zijn vertienvoudigd of weet ik het wat en hij stuurde nog een artikel (van FvD.nl) dat vaccins niet helpen en nauwelijks bescherming bieden blablablabla. Dat hij niet dood moe wordt van zichzelf (ik wel). Alles wat ik stuur is van de MSM (haat dat woord).

Edit: hij is dus wel iemand die ‘hoogopgeleid’ is en eigen bedrijven heeft etc, dus niet ‘dom’, maar hij heeft wel dit soort denkbeelden. Ik was toevallig met mijn vrienden toen hij weer zo’n filmpje doorappte en we zaten allemaal vol verbazing zijn berichten te lezen. Ik ken dus niemand die zo denkt (behalve m’n achternicht), maar hij claimt dus dat al zijn vrienden en omgeving zo denken. Ik kan dat dus bijna niet geloven ofzo?

2 likes

Dit is eigenlijk het enige dat ik me afvraag wanneer ik je hele verhaal lees. Waarom dit intens ongezellige appcontact houden?

3 likes

Hahaha ja hij stuurt telkens weer dingen en dan kan ik me niet inhouden om er niet op te reageren.

1 like

oh dat app contact lijkt me wel interessant hoor, zou ik zeker aanhouden.

2 likes

Hahaha ik wilde een filmpje kijken van V waanzin. Eerste paar minuten geen geluid dus ik scroll even door tot er wel geluid is. Gebeurt wel vaker hè met het opnemen van een livestream. Maar nee het geluid doet het ineens wel sinds Miep een comment heeft geplaatst, heeeeel toevallig :face_with_monocle: Wat erg als je zo denkt :joy:

19 likes

Omg ik heb les gehad van deze vrouw :sob::sob:

3 likes

Dit leek me wel interessant, maar ik zag vandaag dit filmpje en ben er al weer helemaal klaar mee, wat een stuitende domheid.

https://www.instagram.com/p/CPc_5s6lvga/?utm_medium=copy_link

1 like

Super far fetched dit, maar wat vinden jullie van de beelden van ufo’s die zijn opgedoken?

Het pentagon heeft ook toegeven dat er objecten gezien zijn waar ze niet van weten wat het is geweest. Ze noemen het zelf unidentified areal phenomenal. (UAP) Sommige objecten gaan zelfs tegen onze natuurwetten in.

Over een maand maken ze een rapport bekend naar de UAP die zijn waargenomen.

3 likes

Ja ben het wel eens. Maar ga denk ik wel kijken, hopelijk wat boeiende achtergrond info

Ik ben heel benieuwd naar het rapport! Dat er buitenlands leven is lijkt me wel evident, maar ik heb nooit gedacht dat dit in de vorm van lange groene mannetjes in een ufo zou zijn. Maar het lijkt me wel heel tof als er dingen zijn die we (nog) niet kunnen verklaren, en ik hoop eigenlijk dat al het ‘bewijs’ niet gelijk van tafel wordt geveegd als onzin.
Ik zou in mijn leven nog graag meemaken dat er bewijs voor buitenaards leven wordt gevonden! (of zij ons :grimacing: :alien: )

5 likes

Hadden jullie gezien dat Willem :angel: een Belgisch nieuwsartikel had gebruikt in een Tweet, maar het bleek van de Belgische De Speld te zijn. :joy::joy::joy:

34 likes

Hij had zeker geen OnDeRZoEk GeDAaN

6 likes