Ja, geen idee. Ik wist niet eens dat wij een nationaal park hadden in Vlaanderen . Hij zou wel sluipschutter zijn in het leger, dus hij zal wel tactieken geleerd hebben over hoe hij onvindbaar moet zijn, maar toch, met al die manschappen hem dan toch niet vinden.
Dit heeft echt wel Rambo-vibes hoor. Best eng als je daar woont!
Journalisten zijn daar weggejaagd (logisch want mr loco met wapens is nog steeds op pad), maar nee dat doet de overheid want we mogen niet zien wat er echt gaat gebeuren
Ach volgens de wappies is het hele verhaal rond deze militair ook een complot.
Ja, ik vind die militair op zich niet het engste, maar wel al die steungroepen en de dingen die daarin gezegd worden. Dit is in scène gezet om de aandacht af te leiden van alle vrijheidsberovingen. Framing/demoniseren van extreemrechts/virusontkenners. Of hij weet te veel en daarom is er zo’n klopjacht. Great Reset-complot. Etc., etc.
(Naast alle extreem racistische uitspraken, maar soit.)
Ja je kunt je afvragen hoeveel er geïnspireerd raken door dit verhaal. Schrok een beetje van een aantal reacties die deze militair als een soort held en verzetsstrijder zien en hopen dat hij niet gepakt wordt.
https://www.instagram.com/p/CO93k4mJRxC/?utm_medium=copy_link
Oh god, mevrouw weet precies wat er in een vaccin zit. Ben benieuwd naar haar studies. En het wel heel erg vinden dat zijn moeder overleed aan corona maar zelf je niet aan de regels houden
Die lichaamshouding. Die toon. Valt me vaker op bij wappies dat ze zich op deze manier dichttimmeren. Alleen maar een teken van onzekerheid volgensmij
Facebook is echt gevaarlijk voor, gaan ze haartjes en vezels van kleren onderzoeken???
Als je gelooft dat er beestjes in je huid zitten heb je toch gewoon wanen. Ik vind het wel heel heftig dat zelfs ‘er zitten beestjes in je huid’ een soort van acceptabeler is geworden ipv dat iedereen gelijk doorheeft dat ‘beestjes in je huid’ toch echt wel een duidelijk kenmerk is van wanen/psychische problemen.
Gelukkig is het nog allemaal een minderheid maar als 5% van de mensen gaat geloven dat er beestjes over je huid lopen/in je huid zitten, das wel veel hoor.
Vreselijk dit soort mensen. ‘Ik weet wat er in zit’. Oh ja joh, heb jij biologie/chemie/geneeskunde ofso gestudeerd dan? Want als ik het bekijk snap ik er precies niks van, ook al zou ik er ‘research’ naar doen.
Precies dit, ik weet ook wat erin zit. Dat kan ik namelijk gewoon op internet opzoeken. Het snappen/begrijpen… dat is een 2e
@Ovenschaal omg dit is toch echt om te janken.
Omfg hoe komen mensen toch bij dit soort dingen
Voor de geïnteresseerden. Deze “ziekte” / het geloof daarin bestaat al jaren.
https://www.ad.nl/bizar/onderzoek-naar-mysterieuze-ziekte-morgellons~a422d775/
Ik zocht het ook op idd
‘ Their conclusions were that 59% of subjects showed cognitive deficits and 63% had evidence of clinically significant symptoms. 50% had drugs in their systems, and 78% reported exposure to solvents (potential skin irritants). No parasites or mycobacteria were detected in the samples collected from any patients. Most materials collected from participants’ skin were composed of cellulose, likely of cotton origin.’
Maarja het wordt nu volgens mij wel in een andere context gebruikt. Niet als een gewone parasiet (waar ik mij nog iets bij kan voorstellen, aangezien ik vroeger weleens dacht dat ik luizen had en plotseling elk pluisje in m’n haar voor een luis aanzag) maar als iets dat echt gefabriceerd is door machtige mensen. Dat is wel tien stappen verder
Jeetje, nu ga ik me minstens 10x per dag afvragen of ik een kattenhaar of een moordmachine zie
Deze mensen moeten echt nooit bij mij langskomen want alles in mijn huis zit onder dit soort pluis. Zo leuk katten.
Mijn buurvrouw zingt keihard “weg met Rutte” en andere “vrijheidsliederen”. Ik heb zo’n om keihard terug te zingen “weg met de regering die jouw uitkering en die van je medewappies betaald waardoor jij de hele dag op je luie reet kunt zitten”. Mijn God, ze denkt echt dat ze de reïncarnatie van Hannie schaft is.
Zullen we even niet zo denigrerend over mensen met een uitkering doen, ook wanneer ze er meningen op nahouden die idioot zijn?