Nou toevallig heb ik onlangs een discussie met mijn zusje hierover gehad. En inderdaad: ook geen chemo bij kanker. Operatie zou ze nog overwegen, maar chemo of bestraling niet, Als het je tijd is, is het je tijd en ze hoeft ook niet verder te leven met al die troep in haar lichaam, want dat maakt je hele lijf kapot en wat voor leven heb je dan nog? Dan gaat ze liever dood. Ze is overigens geen corona-wappie ofzo, houdt zich aan de regels maar ziet corona ook als als het je tijd is, is het je tijd en zo’n vaccin is troep.
Rest niet quotens aub, ivm persoonlijke informatie over haargelukkig zijn de drugs waar ze jarenlang aan verslaafd was geen troep
Samenvatting
Overigens laat ze haar baby straks wel inenten volgens het RVP en heeft ze ook de kinkhoestvaccinatie gehaald, want dan gaat het om je kind. Ik hoop dat als de baby er straks is ze bijdraait, want wil je liever medium kwaliteit van leven door bv chemo en je kind zien opgroeien of liever dood en een kind wat zonder ouders opgroeit? Zelfde met de coronavaccinatie, ze heeft een uitnodiging maar gaat hem nu niet laten zetten. Gelukkig heeft ze wel naar mij geluisterd en de uitnodiging bewaard, want hopelijk denkt ze er straks anders over.
Dat ze dat vaccin nu niet neemt snap ik overigens, volgende week rond deze tijd is als het goed gaat de baby al lang en breed geboren en zou dat zelf ook niet zo kort op een bevalling plannen. Maar goed dat is helaas niet haar enige argument om hem niet te nemen, het is troep die ze niet in haar lijf hoeft. En dat is in haar geval niet alleen bij dit vaccin, maar alle medicatie is troep volgens haar. Ze heeft ook 24 weken alles eruit gekotst en ellendig geweest omdat ze geen medicatie wilde. Slikt nog geen paracetamol bij pijn etc. Dat is al jarenlang zo, ook toen ze wel nog drugs gebruikte, dus die logica volg ik ook niet heemaal..
Ik merk dat ze wel open staat voor gesprek, dus drop nu af en toe wat info erover bij haar en als alles dan straks een beetje loopt na de bevalling hoop ik dat ze er toch voor open staat een vaccin te nemen. Is het niet voor haarzelf dan wel voor haar kindje.