Hier in de buurt staat zo’n bord van de GGD om de vaccinatielocatie aan te wijzen, maar de wappies plakken daar steeds posters op enzo (die steeds worden weggehaald). Hing nu een papiertje met de tekst ‘only sheep’ en een tekening van een schaap :’) Moet dat nou indruk maken
Lekker misogynistisch ook weer dat vrouwen overal de schuld van krijgen. Is niks dan meer veilig voor het patriarchaat??
Deze wilde ik jullie niet onthouden: https://www.instagram.com/p/COzxD4Cn7Ox/
Vooral de reacties waarom het bij sommigen, surprise surprise, toch niet werkt, zijn aardig hilarisch en een beetje verdrietig tegelijk.
“maybe some are getting a more potent version, I’ve already heard that there is inconsistencies in batch production of the jabs, also maybe some aren’t getting the real deal thus that’s why some people don’t feel a thing and some get super sick.”
Maar ik kan niet!
Dan is mijn hond jarig.
Mijn buurvrouw is helemaal anti-corona, gaat allerlei demonstraties langs, posters op het raam enzo. Nou heeft ze bedacht dat ze zich wel in laat enten maar dan eist dat ze het flesje mee krijgt (want: haar inenting en dus haar flesje) om hem dan te laten onderzoeken in een lab
Ze weet dat er uit 1 flesje zo’n 6 vaccins gaan toch? Dus het flesje van haar en 5 anderen dan.
Ik denk niet dat ze dat weet, en ik ga haar ook niet wijzer maken. Het lijkt me dat je zo’n flesje sowieso nooit mee krijgt.
Ben wel benieuwd wat er in de hoofden van de wappies om gaat nu andere landen (met een wat hogere vaccinatiegraad dan wij) de maatregelen zoals mondkapjes e.d. laten vieren. Want ze riepen dat dit maatregelen zijn die voor altijd gaan duren, en onderdrukking, en steeds verder gaan enz enz. Dan is nu al te zien dat de maatregelen weer worden afgebouwd zodra het kan, ben heel benieuwd of dit dan weer een andere verklaring in hun hoofd heeft
Ik denk dat zij serieus denken dat dit nog een test fase was voor straks een compleet dictactuur
Ah ja door die chip willen we straks toch allemaal massaal mondkapjes blijven dragen of worden we robots of gaan we dood dus het maakt toch allemaal niet meer uit idd
Heb wel serieus het argument gezien dat de chips in vaccinaties ervoor zorgen dat we allemaal gehoorzaam zijn
Ja, of ze denken datde roverheid niet meer op kan tegen deze vrijheidsstrijders en ze hebben gewonnen.
Ik hoor ook van mensen die niet geloven in het vaccin, dat er nu niks gebeurt als je het vaccin krijgt, maar pas over 5 jaar iets gebeurt in je lichaam:no_mouth:.
En deze bekenden werken vooral in de zorg- en welzijnssector😒
Dus over 5 jaar vallen we met zijn allen dood neer…
Dan hebben ze het over de jaarlijkse herhaling? Of denken ze dat deze vaccinatie over vijf jaar nog werkt?
Ik heb Idd ook een paar collega’s die allemaal van dit soort dingen roepen. En ook graag lekker luid, zodat iedereen het hoort. En dat de farmaceutische industrie niet te vertrouwen is.
Ik werk in een apotheek…
De wappies hebben met Hemelvaart een flashmob op de Bossche markt gehouden. Wat een verschrikking. Als van vaccineren je motorische gevoel achteruit gaat, hoeven ze ‘t idd niet te nemen want erger dan dit wordt het niet :’)
god ook echt van die rattenvanger van Hamelen muziek
Zo logisch kunnen ze nog niet beredeneren… Er ontbreekt ook totaal logica in hun argument, dat het gewoon verspilde moeite is om in gesprek te gaan.
Waarom ziet dit er uit als een of ander ritueel gebed
Zo klinkt 't ook. Kon pas volgen wat ze zongen toen ik de tekst gelezen had. Ook iemand die ik ken die vol trots mee had gedaan, ugh