Misschien vallen alle gechipte mensen dan tegelijkertijd in slaap? Even bij mijn bron checken
Graag, ook de tijd svp . Dan zorg ik bijv dat ik gewoon thuis ben en niet op de fiets of met kind in m’n handen sta.
Oh die dag heb ik een online tentamen, laat maar komen die black-out hoor! Ik ben er klaar voor
Ik noteer dit in mijn agenda dan kan ik op tijd een klapstoeltje regelen om op mijn balkon te gaan kijken
Grapje ben al gechipt ga er zelf ook aan
Wordt dat net zo heftig als die wereldwijde blackout begin dit jaar?
Ooooohhh is de great reset dat iedereen drag queen wordt?? Cool!
Ik zie al voor me dat de 195 regeringsleiders het hier eens over geworden zijn. Goed idee!
Ik hoop dat iemand die goed is met photoshop en tijd over heeft eens dit soort scenario’s zou uitwerken in afbeeldingen. Lijkt me een geweldige serie.
Haha wat? Alles wordt er ook met de haren bijgesleept bij die complotten.
Ik moest ook even hieraan denken al was dat geen complotgekkie
Hahahahaahahha
Dit gaat nu dus rond op Facebook. Kan me er zo onwijs kwaad om maken. Zie het al helemaal gebeuren dat mensen die gevaccineerd zijn hierdoor gezeik gaan krijgen bij collega/vrienden wappies
Wtf heb ik zojuist gelezen 🥲
Echt hè, hoe verzinnen mensen het???
Verspreid dit soort nepnieuws nou niet verder, dat werkt alleen maar averechts.
Als dit zo doorgaat wordt het complottheorieëntopic straks groter dan het wetenschappelijke coronatopic zelf.
Ik merk dat ik het steeds slechter trek trouwens, normaal was je je altijd wel bewust dat er chemtrail aluhoedjes bestonden maar dat voelde gewoon heel klein en ver weg, van tja rare mensen zullen er altijd een paar zijn. Misschien/hopelijk/waarschijnlijk/uiteraard/gelukkig is het aantal coronawappies nog steeds klein vergeleken met het aantal niet-wappies maar het voelt alsof we nu zo veel en vaak geconfronteerd worden daarmee (dankzij/te wijten aan het internet? sociale media? het constante podium?) en ik krijg er echt hoofdpijn van, word er wanhopig van. Vind het steeds moeilijker m’n schouders op te halen en het niet m’n humeur te laten beïnvloeden.
Ik heb de bron even opgezocht, het lijkt alsof de schrijver met z’n aluhoedje op een Engels studieprotocol heeft proberen te vertalen ongehinderd door enige kennis van het Engels behoudens datgene dat Dora the Explorer hem geleerd heeft. Je kan je toch niet voorstellen dat mensen die zichzelf ‘kritisch denker’ noemen dit dan serieus kunnen lezen en geloven?
Pfff. Wat een moeite om vreemdgaan te verbergen zeg. ‘Nee schat je hebt geen soa van mij gekregen. Ik heb vast te dicht bij mijn gevaccineerde collega gestaan. Maar ik heb eeeecht (lees met omhoog schietende stem) niet met haar geneukt’
God hoe verzin je dit überhaupt? Het is bijna knap.
@EllaFitzgerald ik herken je gevoel heel erg. Op wat kleinere wappie schaal vind ik het ook best lastig dat je tegenwoordig moet aftasten hoe iemand naar Corona en de maatregelen kijkt. Zo’n absurde situatie, heb echt steeds vaker het gevoel in een soort parallel universum te leven ofzo
Wat is dat Jongerenhart dat steeds meer opduikt op insta, Moederhart franchise maar dan vanuit de tieners zoiets?