Het complottheorieën topic

Oh shit ik ken haar, niet een vriendin maar via werk. Schrik hier wel van

Haha ja precies ze draaien alles om ook altijd. Als de cijfers niet dalen ondanks een lockdown, roepen ze ook gelijk ‘zie je wel de lockdown werkt niet’. Dus dan is alles loslaten een betere oplossing :woman_shrugging:t2: Ja die lockdown werkt niet optimaal omdat meer dan de helft van Nederland stronteigenwijs is. Als die lockdown er helemaal niet was gekomen, waren we veel verder van huis geweest.

3 likes

Ik vraag me weleens af, wat als nou blijkt dat de “wappies” toch gelijk hadden? Dat het vaccin dus gemaakt is om de populatie te verminderen. Dan is dat toch een mega dom plan?
Want, dan heb je alle volgzame mensen uitgemoord, en blijf je over met al die eigenwijze koffiedrinkers die geen vertrouwen hebben in hun machtige overlord Mark Rutte.
Ik weet niet hoor, als ik een plan voor wereld dominatie zou bedenken had ik het wel beter aangepakt.

29 likes

En ze achten onze overheid niet capabel genoeg om ons land te leiden, maar schijnbaar wel om zo’n hele strategie uit te werken :roll_eyes::sweat_smile:

4 likes

Ik waardeer je doorzettingsvermogen :grimacing:

20 likes

En andersom: stel dat COVID een biowapen van de elite is om een deel van de mensheid uit te roeien en het vaccin ervoor zorgt dat de volgzame mensen over blijven. Dan werken de antivax koffiedrinkers zo toch juist mee aan het bereiken van dit doel?

2 likes

Nee, dat is anders. Die ‘helpen’ je, itt de overheid en farma die alleen maar van je wil profiteren!!

Ja, was eventjes blijven hangen in de stories van die bewustleefster. Ik vond het wel opvallend hoe hun verhaal ook mee-evolueert:

1. ten tijde van de Amerikaanse presidentsverkiezingen ging het over hoe Trump de enige was die kindermisbruik bespreekbaar maakte (?? hoe dan, door bff’s met Epstein te zijn)
  2. daarna ging het over hoe BLM eigenlijk een organisatie is met wortels vanuit de overheid om zo tweedracht en chaos te creëren
  3. nu Biden verkozen is geraakt, gaat het over The Great Reset en hoe hij helpt om dat verder uit te bouwen
  4. oh, en met dat Caitlyn Jenner nu een gooi doet naar het gouverneurschap én zich profileert als antitrans (ziek!) zie je, volgens haar, nog beter dat BLM en woke SJW gevaarlijk zijn voor de maatschappij. Dries van L.angenhove en Tom Van G.rieken hebben dus eigenlijk wel gelijk!

Maar hé, ik ben vegan en ~respecteer alle leven op aarde~. Love & light. :star:

edit: ja, ik heb frustraties haha.

7 likes

Nee joh Nadia heeft toch Roest en Vrijland festival en nog wat dingen? Als dat allemaal weer open gaat is ze druk zat

Oh ja dat was ik helemaal vergeten omdat zij zo druk is met dat Moederhart gedoe nu. Isa heeft wel echt haar baan opgezegd om dit fulltime te doen toch?

Ik vond het ook mooi dat iemand hier zei “ja ik vertrouw het niet, op EU of VN niveau

Alsof die 197 landen die het nooit met elkaar eens zijn ineens hebben besloten van ja we gaan stiekem de bevolking terug brengen of wat dan ook het plan zou moeten zijn.

Een complot op VN niveau zou echt decennia in the making moeten zijn als je kijkt naar hoe sloom de VN werkt.

23 likes

Dat is wat zij willen dat je denkt

5 likes

Oh fuck je hebt gelijk

De koude oorlog was natuurlijk ook gewoon een front terwijl ze eigenlijk al die tijd samen werkten!!!

:hushed::frowning_face_with_open_mouth::anguished::open_mouth::astonished:

1 like

Volgens mij is die gestopt met het voortouw nemen omdat ze het zat was de hele tijd te moeten leiden, of is ze nu weer actief? Ik denk dat ze een betaald platform voor spiritualiteit gaat opzetten ofzo.

1 like

Deze past hier ook wel :biggrin:

32 likes

Wat zou dr voor wereld overblijven als de gevaccineerden doodgaan en er alleen nog wappies over zijn. Denk heel entertaining.

2 likes

Ik had het hier pas over met mijn schoonvader; zijn broer is echt een wappie en ik kan me ook gewoon niet voorstellen dat we volgend jaar weer met hem op een verjaardag zitten en hij weer normaal doet? Als Corona weg is dan zal hij wel iets anders hebben gevonden. Echt zonde eigenlijk.

3 likes

& daar zijn wij dan niet bij :sob::sob:

1 like

Nee dom van ons :joy:

1 like

Jongens, de Corona pandemie valt in het niets bij de nieuwste plannen van de wereld elite! Op 8juli2021 gaan ze namelijk onze samenleving plat leggen met een ‘cyberpandemie’ om zo de genadeklap te geven op onze samenleving!!

Groetjes van mijn schoonmoeder :cry:

4 likes

Dus ik heb die chip vanmiddag in laten spuiten voor Jan lul?

4 likes