Dit dus, ik vind haar in vergelijking met een paar maanden geleden ook echt heel veel extremer geworden. Eerst was het nog wat milder allemaal, ze had oprecht kritische vragen enzo, en langzaamaan is ze gaan denken dat ze een soort Messias is voor de moderne moeder ofzo.
Ik vond haar vanaf het begin al vrij extreem hoor: je baan opzeggen om fulltime corona ‘activist’ te worden? Maar het is idd wel zo dat ze het in het begin nog juridisch probeerde in te steken met kritiek op de Coronawet en zo. Daarbij voelde ze zich gesteund door hoogleraren. Maar toen die op een gegeven moment concludeerden dat de juridische problemen van de Coronawet waren gefixt gaf Isa niet meer thuis (lees: vond ze haar eigen niet op expertise gebouwde mening toch belangrijker).
Ik denk dat het krijgen van zo’n grote schare volgelingen ineens wel gekke dingen met je kan doen. Ze gaat nu ‘aan ayahuasca’ vragen wat haar rol is ‘in het benoemen van de hedendaagse dualiteit’. Dan ben je ver heen hoor. Maar goed, wel benieuwd naar ayahuasca’s antwoord!
Dit is een comment onder een post over Sigrid Kaag bij een van de collega’s van Isa
Zij is echt de opperduivel! Toen ik haar voor het eerst zag, zonder te weten wie ze was, zonder haar te horen praten, voelde ik pure slechtheid, dit is dé Satan.
Nog een onderbouwing waarom of is het gewoon puur gevoel
Nee. En ze stemt FvD.
Ik denk dat je zulke dingen kunt aanvoelen bij je linker eierstok, precies onder het plekje waar je dat vaccin van anderen voelt zitten!
Nee ze heeft rechten gedaan! Aan de eur
Ze had ook een crowdfunding zodat ze geld kon inzamelen om te leven
DoE oNdErZoEk
waaaaroommmmmm zeggen zulke mensen nooit,
wat de dodelijke bijwerking is van de vax, kijk in deze wetenschappelijke bron staat dat iedereen dood neervalt van hersenbloedingen en dat post ik erbij zodat je zelf niet nog hoeft te googlen
ok ik weet wel waarom, maar toch het blijft lelijk
Ik ben blij dat dit topic bestaat!
Mijn mening over die hele corona strategie wordt ook enorm afgedaan als complottheorie. Wat ikzelf echt eng vind, is dat die bedrijven die de vaccins verstrekken niet verantwoordelijk gehouden kunnen worden voor medische gevolgen. Dat betekent dan dus dat als ikzelf echt heel ziek word, ik niemand verantwoordelijk kan houden behalve mijzelf, aangezien ikzelf dan die keuze maak het te nemen.
Eventuele medische complicaties die niet verhaald kunnen worden op de vaccinverstrekker?? Het enge hieraan vind ik; hoe slecht moet het zijn dat je jezelf een ontsnappingsclausule geeft als bedrijf?
Maar die vaccins worden toch eerst uitvoerig getest en onderzocht voor ze überhaupt goedgekeurd worden en daadwerkelijk op de markt komen?
Dus ik snap die opmerking over ‘hoe slecht moet het zijn’ niet helemaal.
Ik ben verder niet thuis hoe het met verantwoordelijk heid rond medicatie zit, maar het lijkt me dat dit voor elke vorm van medicatie geldt. Er is altijd een kans dat het bij jou niet goed uitpakt, maar dat wil niet zeggen dat het de schuld van de leverancier is. Bot gezegd kan het pure pech zijn.
Heb je meer uitleg over je idee hierachter? Wat je nou eigenlijk bedoelt zeg maar? Want bedoel je nu dat die vaccins dus bewust slecht zijn zodat de helft van de bevolking uitsterft of wat? Want met alles kan iets misgaan. Bedoel als je pil slikt en je gaat dood aan trombose ken dat bedrijf toch ook niet aangeklaagd worden? Alle medicaties en vaccinaties hebben medische complicaties dus snap niet zo goed wat je bedoelt.
Medische gevolgen zijn ook heel breed, bij hoeveel impact trek je dan de grens? Want bijwerkingen zijn er bijna altijd. Plus het kan komen door onderliggende aandoeningen die zich wellicht op een ander moment ook hadden geopenbaard en sowieso bewijzen dat een bepaalde bijwerking puur door een vaccin komt is heel moeilijk geloof ik.
Ik denk dat het één grote bende word van dure, lange en ingewikkelde rechtzaken en zeker met zo’n vaccin wat nu heel de wereldbevolking gaat krijgen. Er zijn al zoveel mensen nu die bijvoorbeeld zeggen dat hun kind autisme heeft gekregen van kindvaccins. En kun je je voorstellen hoe dat in een land als Amerika zal gaan, met die aanklaag cultuur daar.
Het is echt niet te doen om jezelf als bedrijf dan aansprakelijk te maken voor zoiets. En, kijk naar wat er nu al gebeurd met AstraZenica. Het word zo nauwlettend in de gaten gehouden allemaal.
Ik quote even mezelf uit een ander topic:
Als er dus een medisch gevolg ontstaat voor jou, kun je aankloppen bij het vaccinatie-schade-vergoeding-programma van de Nederlandse overheid, net zoals je ouders dat ook konden toen jij als kind je BMR of DKTP-prik kreeg.
Hoi, dankjewel voor je reactie!
Nou blijkbaar niet, want Ernst Kuipers van Landelijk Netwerk Acute Zorg geeft zelf toe in een interview dat dit hele corona vaccin een experiment is. Hoezo, uitvoerig getest en onderzocht? Daarbij, hoelang hebben ze dat dan kunnen onderzoeken? Een paar maanden? Hoe weet jij of zo’n prik veilig is? Wetenschappers zeggen dat een goed en veilig vaccin in 8 tot 10 jaar ontwikkeld zou moeten worden, niet binnen het jaar. En dan nog kan je pas in 15 tot 20 jaar zien of het werkelijk zo veilig is en alle ‘kinderziektes’ er echt uitgehaald zijn. Dit hele ding geeft mij op zichzelf al een gevoel van argwaan. Zou genoeg moeten zijn om op z’n minst twee keer na te denken of je het wel moet nemen vind ik.
Nou die opmerking van “hoe slecht moet het zijn” gaat erover dat er een vaccin op de markt is waarbij die Kuipers zelf zegt dat het een experiment is. ??? Mijn lichaam is geen experiment.
Ik vind het nogal een signaal dat die bedrijven zo stellig en opvallend hebben aangegeven dat zij niet verantwoordelijk willen zijn. Ik heb dat zelf nog niet eerder op deze manier gehoord, eerlijk gezegd. Natuurlijk is er een kans dat het niet goed uitpakt, maar deze Ernst geeft hier zelf al aan dat dit een experiment is! Dit is geen pure pech want hierbij, bij deze prik, wordt gewaarschuwd dat zwangere vrouwen het beter niet kunnen nemen of bijvoorbeeld mensen met bepaalde soorten medicatie. Hallo??? Ooit gehoord over andere vaccins? Ik niet hoor, en anders zou ik graag bronnen willen zien.
Ik denk dat je voor heel veel antwoorden op je vragen terecht kan in het coronatopic (ook voorgaande delen). Daar is dit vaak besproken en zijn ook wat forummers met kennis die uitgebreid uitleg hebben gegeven. Wie weet heb je er wat aan qua zorgen!
Dankjewel voor je reactie!
Jazeker heb ik daar meer uitleg bij. Wat ik bedoel is dat dit echt een gifspuit kan zijn inderdaad. Een vrouw die ik ken was kerngezond. Kreeg de spuit, en werd daarna hartstikke ziek. Zo ken ik er nog meer voorbeelden. Hoezo, dit beschermt jezelf? Met alles kan iets misgaan, ja, zeker, maar met een vaccin dat nog geen jaar oud is kun je je afvragen wat de kansberekening is dat een gezond iemand zomaar superziek wordt na zo’n spuit. Ik kan die puzzel wel maken.
Als je de pil slikt, veroorzaakt die dan acuut een bloedprop in de hersenen? Of komt dat door een samenloop van slechte conditie? Dit vaccin veroorzaakt bloedproppen op zichzelf en dat wordt nog toegegeven ook! Ik vind dit nogal een verschil.
Al die medicatie en vaccinaties die jij bedoelt zijn wel eerst in tientallen jaren ontwikkeld. Dit vaccin niet, dus dat is een hele andere situatie.
Ik heb hier trouwens nog wel een link die aangeeft dat je je wel 2x zou moeten bedenken of je het moet nemen of niet.