Het complottheorieën topic

What the actual fuck, ik zie dat Isa G.reens nu in haar stories verwijst naar een Amerikaans account dat ervaringen van ongevaccineerde vrouwen verzamelt die beweren dat hun menstruatie verandert is sinds ze in aanraking zijn gekomen met gevaccineerde mensen. Moet echt niet gekker worden hoor

2 likes

I sa cringe

9 likes

Maar HOE zou dit überhaupt werken dan

2 likes

Betekent dit dat antivaxxer wappies voortaan met een grote boog om mij heen zullen lopen? Want daar zie ik wel wat in eigenlijk :+1:

16 likes

Ik moet lachen en huilen tegelijkertijd hoe verzin je dit :cry: :cry:

4 likes

Straks hebben wij lekker allemaal onze prik en mogen we weer iets doen, en dan durven alle antivaxxers niet meer naar buiten, hebben we hen eindelijk in quarantaine :v:
Ik vind het geniaal, had ‘m zelf niet beter kunnen bedenken.

12 likes

Gekker: “Icke was right”.

True dat wel :joy:

Hahah ik zie dit al helemaal voor mij :joy::joy:

1 like

Ik was bij mijn zus op bezoek geweest die gevaccineerd is met pfizer en nu ben ik zwanger. Oké, dat was ik al. Maar toch, dát is de oorzaak.

8 likes

Ik zie een gat in de markt! Ik ben gevaccineerd met Pfizer, in ruil voor een fles wijn en een reep chocola mag iedereen met een kinderwens over mijn bovenarm wrijven voor extra kans op bevruchting :money_mouth_face:

15 likes

@Ficus Ik heb ook de Pfizer gehad. Misschien wordt ik eindelijk wel zwanger! Omg nog een paar weken :crossed_fingers:t3:.

2 likes

Het werkt alleen als je ook over de arm van @Merel gaat wrijven.

Zonder gekheid, ik hoop het zo. :kissing_heart:

Volgens mij komt dit fragment ook uit dit programma, “ja maar in Wit-Rusland hebben ze geen maatregelen en daar zijn de cijfers ook prima!” Meid :sob:

Maar ja Nederland is tegenwoordig natuurlijk ook een dictatuur dus dat is inderdaad wel vergelijkbaar

4 likes

Ah nee dan ben je denk ik in de war met onze favoriete medicijnvrije huisarts Marije (achternaam weet ik even niet meer)

Edit: berkelaar

Edit 2: ah ze is tegenwoordig dr. Squats
https://www.instagram.com/p/CMSeamTjnEU/?igshid=1pt8b6slb6w1e

2 likes

Omg nee anders had ik haar echt ergens aangeven :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Zij is iets van jurist? Rechten?

Ja ze heeft bij de overheid gewerkt volgens mij, en beweert juist daardoor dat ze met eigen ogen heeft gezien hoe shit omgedraaid en geheim gehouden wordt en mensen gemanipuleerd etc worden daar :see_no_evil:

Ja zij is jurist. Maar vooral activist :stuck_out_tongue:

Ik geloof vast dat de overheid heel manipulerend is. Zie ook de toeslagenaffaire. Maar haar onzin over Corona klopt gewoon niet, haha.

2 likes

Haha ja maar dat de overheid dus mensen intern dwingt dingen stil te houden omtrent “C” en blaablaachocoladevla