Ja deze is populair he.
Noodverordening om complotdenkers te weren van begraafplaats in Bodegraven
Op de begraafplaats worden veel bloemen gelegd bij graven van kinderen. Die zijn volgens complotdenkers op satanische wijze vermoord.
Ja deze is populair he.
Vergeet niet de frauduleuze verkiezingen om marionet Rutte aan de macht te houden!
En we hebben nu een partij met de afkorting BBB in de kamer! Dat kan geen toeval zijn… 1+1=3
Fraude!1!!11!
Ik kwam op Twitter net J.orn L.uka tegen, jeetje… een hele podcast over allerlei ongein (Corona nep, great reset etc etc). Daarbij valt Isa in het niet…
Die Isa staat dus zo ver van de realiteit. Ze heeft me dus geblokt, waar ik haar eigenlijk dankbaar voor ben, want mijn vingers kriebelde elke keer, omdat ik het niet kon laten om te reageren.
Iemand uit mijn omgeving had gister zijn stories gerepost. Incl. allemaal comments en een lijst met partijen waarop je moest stemmen als je tegen communisme (???) bent en voor vrijheid (FvD en PVV). En dan ook de lijst met partijen waar je vooral niet op moest stemmen (VVD, PvDA, SP, GL, D66). En dat ook allemaal gelinkt aan BBB etc.
Vond het zo ver gaan. Waar ze elke keer communisme vandaan halen snap ik niet. En waarom ze het wel ok vond om mij te vertellen waar ik wel/niet op moest stemmen snapte ik al helemaal niet.
Inderdaad! Het is gewoon een beetje eng hoe ver het allemaal gaat
realiteit. Ze heeft me dus geblokt
Waarom, weet je dat?
Ik heb geen Twitter maar heb wel z’n site gevonden: https://www.jornluka.com/blog/
Zelf hou ik meer van “complottheorie light” zoals dit: https://www.flaska.nl/het-verhaal/
Het hangt wel een beetje samen met frequenties, stralen en energieniveaus maar het is onschuldig (hoeveel er natuurlijk aan wordt verdiend) en niet zo gericht op bangmakerij
Vind ik heel fijn om over te lezen en in te verdwalen
Ik had kritiek onder haar insta post. Was alweer tijdje terug. Ik verwoordde het overigens gewoon netjes.
Op de begraafplaats worden veel bloemen gelegd bij graven van kinderen. Die zijn volgens complotdenkers op satanische wijze vermoord.
Wohooo niet oké dit, echt zo respectloos tegenover de nabestaanden
Ja dit was laatst op tv bij Propaganda. Enkeltje Pieter Baan voor deze gekken. Kom op zeg, hoe ver kan je gaan met je idioterie.
Volgens mij heb ik hier al eerder aan gerefereerd op het forum, maar hebben jullie de podcast van Argos over ritueel kindermisbruik beluisterd/ video’s over gezien? Die podcast kwam vorige zomer ongeveer online.
Ik snap dus niet dat dit niet een veel groter nieuwsitem is geworden. Op deze manier werk je complotdenkers toch alleen maar in de hand? Want zie je wel, de MSM gaat er verder niet op in omdat ze veel te verbergen hebben etc. etc.
Zo zat ik afgelopen weekend Een podcast over media te luisteren met dit keer Rudy Bouma te gast, die zich blijkbaar al twee jaar lang onderdompelt in de wereld van complotten. Op zich een interessant gesprek. Maar terloops zei hij ergens: “Ja er is echt 0 bewijs of aanwijzingen voor satanisch kindermisbruik waar altijd aan gerefereerd wordt door complotdenkers.”. Maar hij is van Nieuwsuur, en Argos is ook van de NPO. Hij moet toch van die Argos uitzending weten dan? En daarnaast speelt dat hele verhaal van Jeffrey Epstein natuurlijk ook nog. Hiermee wordt alles voor complotdenkers toch alleen maar meer verdacht? Waarom wordt dit gedeelte van die complottheorieën niet (deels) bevestigd? Of wordt er beaamt dat we hier meer onderzoek naar moeten doen?
Maar ik vind dit van een ander kaliber. Het verbaast me gewoon dat er niet meer heisa van wordt gemaakt.
Ik ken die uitzending van Argos zelf niet maar herinner me er wel eens wat over gelezen te hebben. Dat was denk ik dit stuk: https://kloptdatwel.nl/2020/07/01/argos-en-het-onbestaande-satanische-rituele-misbruik/.
Conclusie:
Samenvattend kunnen we dus stellen dat de uitzending gebaseerd is op oncontroleerbare uitspraken van ‘Marinke’, een anonieme informante en uitspraken van vijf omstreden ‘experts’, die bij nader inzien veelal activisten blijken te zijn.
Ik kwam net dit tegen.
Dit interieur past precies bij een van de stereotypen complotdenkers
Oh nou de MSM is in ieder geval objectief
Die grijnzende man in het midden en dan de tekst “Ik ben helemaal geen arts”. Ik ga stuk