Ik had gedacht dat Sara Rebecca ook wel verstand zou hebben van interieur en styling, niet alleen zogenaamd in fashion. Maar wat had ik het fout. Wat een saaie ongeïnspireerde inrichting heeft zij thuis, zeg!
Haha, ‘faka… mevrouw!’
Wat een stom iets om commentaar over te hebben. Post jij anders eens een foto van je woonkamer?
Haha kom op zeg. Je zit op een forum.
Ja sorry. Ik vind gewoon niet dat je overal iets over moet zeggen.
Maar oké.
Oké, dus? Moet ik iedereen aanspreken dan? Ik vind het sowieso flauw dat mensen te pas en onpas worden afgebrand. Nu reageer ik hier op.
Wat is er erg aan om iemands interieur saai en inspiratieloos te vinden? Is toch gewoon smaak
Perfecte reflectie van haar persoonlijkheid anders.
Want commentaar over een comment die je stom vindt is natuurlijk stukken beter…
Doel van een forum is om meningen te delen, toch?
Roosmarijn Koster gespot. Ze fietste. XOXO
Maar waarom er iets van vinden? Het is toch haar huis en ze doet er niemand kwaad mee.
Jaaaaja we mogen en kunnen toch overal wat van vinden, vrijheid van meningsuiting blabla maar het hoeft niet. Je hoeft er niet iets over te zeggen. En ja ik laat me ook wel eens uit over dingen die me niet aangaan maar de inrichting van een huiskamer is zo smaakgebonden, waarom zou je daar iets van vinden.
Kijk net de weekvlog van Wil, waarin ze schoenen koopt voor dr kinderen. Kind wil sportschoenen, zegt Wil tegen kind “ik hou meer van deze schoenen”.
@Ludo IK GIL
Het zijn de schoenen die jij als voorbeeld gebruikte in de originele Rob Geus Kind post.
Niet dat ik verbaast ben, maar toch.
Waarom denken vloggers dat het leuk is als een partner de vlog overneemt? Nu neemt Tuurtje de vlog van Meertje over want ze ligt met migraine op bed. Ga weg met je duimpje.
Sla ik vandaag even over “”
Hahahahahhahahhaa zou ze hier meelezen?
WAAAAAROM laten mensen dat stukje waarin ze een “oh nog even een thumbnail maken” in hun videos?! Het is zo genant.
Dit dacht ik gisteren toen ik een vlog van Lotte zag! ZO ongemakkelijk, ik snap niet waarom je dat niet doet voor/na het opnemen.
Ja met die pan en die spatel hahahaha. Vreeeeselijk.
Die Sophie Hol. Maakt een ‘heel gewaagde omg’ grap richting haar bazen in de werkapp. Ze dacht nog: kunnen die daar de humor wel van inzien? “Maar het zijn mannen dus die hebben seksuele humor.”
De grap: in de werkapp had haar leidinggevende gepost dat het een fabeltje is dat je de huid moet uitzuigen als je geprikt bent door een wesp. Dus Sophie had gezegd: “Alle redenen om schaamteloos te zuigen ook weer de wereld uit.”
https://youtu.be/1smtOOwE6mg (vanaf 3.40)
Deze vrouw?! (en ook: mijn bubbel)
Heb net even dit stukje gekeken en vooral dat stukje over “seksuele humor, want het zijn mannen” was te erg. Heb het daarna meteen uitgezet.