Ennnn nog een
Lekker bezig vandaag banaan
nouuu… ik heb dit met ogen dicht gepost
ik kwam dit tegen
linda meiden met la casa de papel… de laatste match die ik zou maken qua video??
In het vorige topic had iemand het over Alwin: dat hij zo’n lijdende creatieve youtuber is. Wat ik mij dus afvraag: sommige mensen zijn gewoon niet interessant genoeg om te volgen en krijgen dan niet grote sponsordeals. Dan plaatsen ze gare spons, want ze moeten de huur betalen oid. Ze zijn dan toch gewoon niet goed genoeg in hun vak & ga gewoon werken ergens anders?! Net als van de geldacties om een camera te kopen?! Ga gewoon sparen. (Is ook wel een ding onder onbekende NL’s. Van die tikkie-acties op Twitter. Haat dat!)
Die laatste vlog van Charlotte Blitzbum, wat een gezeik om ijskoffie die niet goed is. Ze is op vakantie en in een tentje hebben ze geen ijskoffie. Toch wil ze het. Krijgt ze warme koffie met ijs, daar vroeg ze ook specifiek naar. De ober blijft dingen brengen (melk en ijs) om haar tevreden te krijgen, maar mevrouw vindt het allemaal niks. Waarom bestel je dan niks anders, als ze geen ijskoffie hebben. Dan kun je toch wel bedenken dat het een flop wordt als je vraagt om koffie met ijs.
Ja mijn god ik zou me doodschamen als iemand zo’n scene maakt op een terras
Ik vind haar heel onsympathiek en asociaal. Haar vlogs zijn ook zo gek: zo random en steeds over of ze dik is en over haar kleding.
Altijd hetzelfde gezever ja een UUR lang. Als ze bij Lotte is vind ik ze ook echt irritant. Lotte heeft dat zeurderige/divagedrag ook.
Ik vind dit echt bizar, dat dit nog gebeurt in 2019 in NEDERLAND
Maar misschien leef ik in een bubbel te ver van de Bible Belt
Ja ik wilde dit ook al reageren, daarom zijn zij ook vriendinnen
Het viel me laatst echt op dat een gesprek tussen Lotte en haar zo gaat:
Charlotte zegt iets.
Lotte reageert op hetgeen Charlotte zei.
Charlotte zegt weer totaal iets anders.
Lotte reageert weer.
Weer totaal nieuwe opmerking van Charlotte.
Echt kan zij geen gesprek voeren?
Ja haar concentratie/focus is echt 0, viel me ook al vaker op. Vraag me af hoe ze met haar kinderen in de klas is haha, luistert ze daar wel naar dan?!
Ik heb op deze school gezeten, wel op een andere vestiging. M’n broer is een keer met vrienden in rokje naar school gegaan
“Ik zie er echt moe uit” x20
Haha ik zat al te wachten op zulke reacties
Ja dit is een reformatische school. Er zijn nog twee andere scholen (1 christelijk en 1 openbaar) in de stad en nog een groene school.
Ja en dat terwijl de school dus al wist dat Tim zou komen. Zorg dan dat je je voorbereid?