Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Ik dacht dat je een grapje maakte maar ze schrijft dus serieus 1,5 tot 2 uur… Heb het artikel diagonaal gelezen (ik snap dat het over selfcare gaat maar 40 keer “selfcare is” gebruiken gaat te ver) en jezus zij staat zo ver van de ““echte wereld””. Je zou maar gewoon werknemer zijn, een lange woon-werkroute hebben of -omg- kinderen hebben.

Leuk dat zij zich niet wil haasten, maar voor 95% van de werkende bevolking is dat gewoon de realiteit.

10 likes

Ik ben de podcast van Bonnie aan het luisteren met Alwin en Lisa en Alwin heeft denk ik al wel 3 keer gezegd ‘‘Michelle, m’n vriendin…’’ haha we weten nu wel een keer dat hij een vriendin heeft zeg. Wel leuk voor hem dat hij zo verliefd is maar pfff

10 likes

Is het een interessante podcast? Ik twijfel om hem te luisteren/kijken.

Nou deze aflevering gaat 1 uur en 18 minuten over koken, beetje te lang en oninteressant onderwerp. Maar wel gezellig achtergrondgeluid.

Ik snap niet dat Annemerel & Tuur zo lang blijven kamperen in het nieuwe huis. Ga spullen inpakken in het oude huis? Ze heeft ook weer last van haar rug en nek, maar blijft dan wel op dat matras op de grond zitten werken ipv aan een bureau :sweat_smile:

5 likes

Mm dan luister ik het deze week wel steeds in stukjes op de fiets haha.

Ik vond hem echt ontzettend saai

2 likes

Nee niet echt. Meer als achtergrond. Ze praten ook best vaak door elkaar heen.

1 like

Ik vond ‘m niets aan. Maar ik vind Alwin over het algemeen een beetje irritant. Het gaat echt nergens over, maar dat is ook een beetje de bedoeling bij deze podcast.

4 likes

Ik vond dat ook, hij deed heel belerend ofzo.

2 likes

En dat hij het zo niet eens was met de uitkomst van dat testje over leren. ‘Ik denk wel heel veel na?!?!’ zegt ‘ie. Maar daar ging het niet over.

2 likes

Ik ging het net uitrekenen met de reistijd die ik tot kort geleden had.

• Enkel al voor haar routine zou ik toen elke dag om zes uur ‘s ochtends op moeten staan (en dus om 21:30 naar bed moeten om genoeg te slapen).

• Als ik dan ook nog een halfuur voor slapengaan wil lezen 21:00.

• In de lunchpauze leest zij een halfuur, dat kan op mijn werk echt niet structureel, die haal ik in mijn reistijd in. Is wel cheaten want drukke trein, veel prikkels.

• Daarnaast wandelt ze twee uur per dag. Daarvan dus een halfuur in de ochtend. Die anderhalfuur moet dus nog ergens in de dag. Kwartiertje daarvan kan onder het werk.

• Als ik na het werk (18:45 thuis) het wandelen zou inhalen zou het dus 20:00 zijn. Voor het sociale contact en zaken als huishouden, koken en boodschappen zou ik met die routine een uur over houden. Krijg stress bij het idee.

Kortom: zij heeft zo’n luxe leven.

45 likes

Zou het niet aanraden. Het is eigenlijk een bijna 1.5 uur durende q&a over een vrij oninteressant onderwerp: koken (geloof wel dat dit een leuk onderwerp kan zijn, maar niet in dit format). Je steekt er echt helemaal niets van op imo want en het is ook echt totaal niet interessant om van drie random personen te horen of ze koken wel of niet leuk vinden.

3 likes

Ik vond Alwin ook best irritant in die podcast. Op alles wat hij ongezond vond (kant-en-klaar/Knorr pakjes) gelijk reuze veel commentaar over hoe slecht en ongezond dat wel niet is. Terwijl ik bij het kijken van zijn video’s nou ook niet echt de indruk krijg dat hij altijd mega gezond kookt en eet?

10 likes

Ik zag zojuist Rutger en Paco zitten. Zo schattig! Dat beestje is echt zo schattig :heart_eyes:

10 likes

Over je eerste punt: ze staat ook rond 06.00 uur op (05.00 ook vaker een week bijvoorbeeld) en gaat, volgens mij, rond 21.00/21.30 naar bed.

Rest mee eens hoor😋

Oke bij nader inzien ga ik denk ik toch maar niet die podcast luisteren hahah :sweat_smile:

3 likes

Klopt! Ik denk zelf dat haar 6:00 opstaan alleen relaxt uit te houden is als je haar aantal uren thuis maakt. Ze staat vroeg op, maar plant in een dag vervolg zoveel rustmomenten en oplaaduren. Vraag me al sinds de eerste keer dat ze met haar miracle morning aan het pochen was af of het wel tegen elkaar opweegt. In mijn geval zou ik met dat rooster binnen enkele weken compleet opgebrand zijn.

6 likes

Wat een onwijs sterk artikel Cynthia! Zo puur, eerlijk maar vooral heel interessant.

Ik krijg echt de kriebels van ~puur~.

41 likes

Puur stront ja

64 likes