Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Ahww wat lief dit. Heb helemaal niks met Enzo maar hij is zo aandoenlijk met zijn fans. Nog even zeggen dat dat jongetje moet uitkijken met oversteken :sob:

3 likes

Aah leuk! Een Q&A met opa en oma Knol. :heart:

Ik moet altijd zo lachen om oma Knol.
3 likes

Ik heb de video van Aimee gekeken, indd veel pech. Samenvatting:

Begin september is ze aangereden door een auto. Zij reed op de scooter, op een weg in Amsterdam waar ze sinds kort op de weg moet rijden met een helm op. Er kwam een auto van rechts die haaientanden had en die haar dus voorrang moest geven, maar dat heeft de betreffende bestuurder niet gedaan. In de beleving van Aimee reed zij 40 a 50 km per uur. Aimee is toen op de motorkap geklapt met haar hoofd tegen de voorruit van de auto en vervolgens als een soort zeester over die auto gegaan, er weer afgegleden en toen nog tegen haar scooter aangekomen. Scooter was helemaal total loss. Ze leek in eerste instantie oke, vooral veel blauwe plekken en schrammen. Is nagekeken door de ambulance en toen zelfs nog even langs haar werk gegaan. Tussendoor wel flauwgevallen. Blijkt ook een zwelling in de hersenen te hebben waardoor ze wat warrig is en soms niet op woorden komt.

De vrouw die haar heeft aangereden is 's avonds langskomen om schadeformulieren in te vullen en zij heeft toen aangegeven dat ze Aimee inderdaad niet had gezien, maar dat zij stopte en optrok dus max 15 km per uur reed.

Ze werkt nu nog steeds niet echt, gaat wel af en toe naar kantoor.

5 likes

Klinkt heftig wel. Had ze dus wel een helm op?

Ja

Vind het zo bizar hoe erg Sophia Grace is veranderd! (zij was rond 2011 best vaak te gast bij Ellen DeGeneres samen met haar nichtje, Rosie)

5 likes

Oh yes. Vreselijk natuurlijk maar ik smul echt van deze heisa, terwijl ik die hele Caroline eerst niet eens kende. Wat een verhaal!

1 like

Ik juist om opa knol omdat hij droge humor heeft. Ik vind die oma zo hebberig.

10 likes

Ja ze zei ook dat getuigen ook hadden aangegeven dat de vrouw daadwerkelijk 45/50 reed en dat die dit ook aangegeven hebben bij politie.
Als dat echt zo is, heeft die vrouw wel lef om zelf te zeggen dat ze dus 15 km reedt.
Hoop dat ze er uit komen met de verzekering, die moet dit nu verder uitzoeken.

1 like

Als ze haaientanden negeert ben je aansprakelijk, ongeacht hoe hard die voorrangsplichtige reed. Snelheid is een lastig begrip voor mensen, ik spreek weinig mensen die weten hoe hard ze reden tijdens een aanrijding en al helemaal niet kunnen inschatten hoe hard de ander reed. Getuigen ook niet. Maakt het niet minder kut ofc, als het goed is wordt het wel netjes met haar geregeld maar zal het nog even duren als ik zo hoor want klachtenvrij klinkt ze nog niet!

3 likes

Maar die vrouw geeft dus aan dat ze wel is gestopt bij die haaientanden. Toen Aimee niet gezien heeft en dus is opgetrokken. Daardoor reed ze volgens haar maar 15 km/u.

Dan nog is zij voorrangsplichtige. Dus als op het formulier wel is gezet dat Aimee op de voorrangsweg reed en de ander haaientanden had, boeit dat precies niks in verzekeringsland. Degene op de voorrangsweg, Aimee, is aangereden door de voorrangsplichtige. En dan boeit het in die zin niet of de auto 50 reed of 5 km per uur. Getuigen kunnen wel verklaren: joh die gaf idd geen voorrang, maar snelheid kun je niet over getuigen want je kunt als bijstander niet zeggen ‘die reed zeker 40’. Dat is ook niet relevant.
Verzekeraar van die auto zal de schade gewoon vergoeden als er geen voorrang is gegeven.

4 likes

Ahh okee! Wel logisch eigenlijk dat dat niks uit maakt, want dat is nauwelijks na te gaan. Misschien is het enigszins te herleiden aan de schade aan de scooter en Aimee zelf.

Was deze video al eens besproken? Zag op twitter dat de vader van Sanne 11 oktober geopereerd wordt. Fijn voor hem en het gezin! En mooi dat deze vrouw dit doet voor hem.

9 likes

Het is weer tijd voor de herfstvlogs op Bonnie haar kanaal, compleet met deprimerende muziek

10 likes

Ohhh ja die muziekjes, altijd heel sloom met zo’n “schattige” meisjesstem. Wat heeft Bonnie toch veel van die nutteloze prullaria, ik word daar helemaal zenuwachtig van haha. Ik vind het wel altijd leuk om te zien dat ze haar huis per seizoen een beetje versiert, ik ben echt te lui voor dat soort dingen

1 like

Haha dit is zo raar! In Hongkong kun je “trouwen” in McDonalds, volledig verzorgd. Weird.

14 likes

Teske komt mogen met leuk nieuws. Ben benieuwd. Let ook even op de reactie van Vera. Zou het in inside Joke zijn of een hint? Vind beide een beetje raar om onder zo’n foto te reageren maar oke.

12 likes

Omg… misschien is een kat gewoon zwanger ofzo

2 likes

Heeft waarschijnlijk gewoon iets met nieuwe muziek te maken

3 likes