Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Misschien dat ze nu bekend gaat maken dat ze een boek aan het schrijven is? Dat heeft ze een hele tijd geleden al in een Podcast van Nielson gezegd

Haha, dat was ook mn eerste gedachte

Dat is denk ik gewoon een grap. Als ze het morgen bekend gaat maken, gaat ze niet al gelijk het nieuws als reactie onder de post plaatsen, dan kan ze het nieuws beter gelijk bekend maken.
Sowieso een aankondiging over dat je de volgende dag iets gaat aankondigen, wat apart

6 likes

Ik denk niet dat Vera dit zou reageren als dat echt zo was, maar dat ze zo reageert omdat bij elke vrouw meteen dan gereageerd wordt dat ze zwanger is.

11 likes

Ja ik dacht precies dit. Is vast een inside joke omdat dit inderdaad altijd gegokt wordt bij dit soort aankondigingen. Maarja, aankondigen dat je morgen leuk nieuws hebt, is ook een beetje bijzonder. Wel een trend in influencerland tegenwoordig.

Ja zoiets verwacht ik ook. Maar vind het toch een rare reactie. Nu lokken ze het zelf een beetje uit. Jonge kinderen denken nu misschien weer dat het “normaal” is om zo te reageren of denken dat Teske echt zwanger is omdat ze vaak niet verder lezen of denken.

3 likes

Inderdaad. Ik betrap mezelf er ook wel eens op hoor maar inside jokes zijn eigenlijk gewoon niet geschikt voor social media.

2 likes

Misschien ben ik verzuurd door mijn momenteel-nog-onvervulde-kinderwens maar ik vind dus echt dat je hier geen grappen over moet maken. En als het een inside joke is, hou het dan ook inside. Dit had toch ook via DM gekunt?

7 likes

Ik vind het ook weer enigszins heftig dat het hele onderwerp zwangerschap en moederschap tegenwoordig zo beladen is dat er vooral niet naar gevraagd, om gegrapt etc. mag worden. Had het mega ongepast gevonden als het een random comment was, maar een grapje onder vriendinnen moet toch kunnen?

90 likes

Dat ben ik met je eens, maar als je zo’n publiek figuur bent (beide in dit geval zelfs) vind ik onder elkaars posts reageren niet echt meer “onder vriendinnen”, dat is als ze het naar elkaar appen en de wereld het niet kan lezen.

3 likes

Ik kan mij een filmpje herinneren dat gemaakt is voor Vera’s verjaardag en daarin werd met kanker gescholden. Ik was echt woest en toen ik aan Sanneke vroeg waarom dat werd gezegd (zij had het filmpje gemaakt) zei ze ‘inside joke’. Echt dom.

1 like

Ja, wat @EllaFitzgerald inderdaad zegt. Ik was een beetje kort door de bocht met mijn reactie zie ik nu waardoor het niet helemaal duidelijk was. Ik bedoelde niet dat niemand er ooit grappen over mag maken (mits beide partijen dit leuke humor vinden). Maar ik denk dat je op moet passen om dit soort grapjes en vragen te stellen in het openbaar. Zeker als je beide een publiek persoon bent en je weet dat veel mensen dit gaan zien.

2 likes

Maar ik ga er vanuit dat Vera al wel weer wat de aankondiging is en als dit als grapje reageert omdat er doorgaans direct gedacht wordt aan zwangerschap. Ben het wel met he eens dat het ongepast is als ze niet weet wat de aankondiging is.

2 likes

Bonnie heeft samenwerking met een bepaald rijstwafel-met-smaakjes-merk, moet ze blijkbaar vermelden wat het aantal kcal per rijstwafel is. Dat is toch helemaal niets voor haar? Annemerel heeft dezelfde samenwerking en die vermeldt het niet…

5 likes

Ik weet nog dat nick ooit in een vlog begon te lachen omdat Bonnie een eierdopje had gevuld met borrelnootjes (aka 6 stuks die erin passen) en dat Bonnie dat heel serieus bedoeld had als snack.

En over teskes tweet: dit is toch juist wat ze nu doet? Het is dan wel geen zwangerschap maar het wordt wel gesuggereerd op deze manier. Heeft iemand zin om de printscreen van de instapost naar mascha te sturen? Ben wel benieuwd of zij er haar mening over zou delen als ze erop geattendeerd wordt.

Dit doet mij dan weer denken aan een vlog van Romee Strijd waarin ze liet zien dat ze 6 amandelen ging eten als snack

13 likes

Ik ging er vanuit dat het ook wel een beetje om de aandacht te doen was.

3 likes

Idd. Enne, app elkaar anders. Dit is echt categorie partners die naast elkaar op de bank zitten en ondertussen reageren op elkaars foto’s op social media. Bij voorkeur foto’s van iets waar ze diezelfde dag samen waren :mask:

1 like

Wat zonde die kleur foundation

11 likes

Ik spotte vandaag Thomas met Paco :heart_eyes:

2 likes