Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Laatst zei die nog dat hij blij was dat ie niet die gele Urus had gekocht want die is super opvallend. :joy:

2 likes

Ik keek dit gisteren met mn moeder. Zegt ze opeens: “Joh, zij lijkt net op mijn nicht, maar dan zonder bril.”
Het is dus officiëel: We zijn familie :sweat_smile:

Grapje of course

1 like

Super fijn dat het goed gaat met Lisanneleeft en dat ze haar draai heeft gevonden maar ben ik de enige die haar ‘kunstwerkjes’ spuuglelijk vindt?

6 likes

Nee

3 likes

JE BENT NOOIT DE ENIGE!!!

17 likes

Die bomen naast de trap vind ik geen gezicht, de ''kunstwerkjes in de gang vind ik wel oke

Ik kom amper door de video van Aimee heen. Wel sneu dat ze weer pech heeft gehad. Heb nog niet alles gehoord want kom er dus niet doorheen.

1 like

Hahahaha ik wilde hier al vragen of iemand had gekeken, echt geen zin om een half uur naar haar langdradige verhaal te luisteren :joy:

2 likes

Mij lukte het ook niet, terwijl ik haar normaal wel kan volgen. Maar vond het nog wel aan haar merkbaar dat ze nog niet de oude was.

1 like

Ik heb de video van aimee wel gezien. Ze springt inderdaad van de hak op de tak. Ze is echt nog niet de oude nee. Wel heel sneu dat ze echt vaak zoveel pech heeft. In elkaar geslagen met oud en nieuw 2 jaar terug, paar x aangereden, hernia. Zit haar echt niet mee.

2 likes

Inderdaad niet doorheen te komen. Heb hele stukken doorgespoeld. Snap dat haar concentratie nog niet top is, maar dit had ze misschien anders kunnen editten zodat het wat beter te volgen is. (Of iemand kunnen vragen ff de video na te lopen).

2 likes

Ja maar ze was altijd al wel lang van stof. Ik weet niet of ik hier een ‘storytime’ van zou hebben gemaakt maar ja goed ben natuurlijk ook geen vlogger

Ik heb hem afgezet, zelfs als achtergrond trok ik het niet. Maar dat vind ik ook heel sneu voor haar want ze is duidelijk nog niet de oude. Hopelijk knapt ze snel op en voelt ze geen druk om te uploaden want ik neem aan dat mensen daar echt wel begrip voor hebben.

Zij heeft heel vaak pech zeg. Echt sneu!

Ik vind het wel heel leuk dat die vriend van Tiger Elise vaker in beeld komt: wat een knappe man zeg! Lijkt me ook echt een normale gast zonder al te veel kuren.

18 likes

Ja leuke man hè?! Viel mij ook al op. Heeft wel wat weg van Michiel Huisman :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ik snap er niets van, Bonnie heeft het nu in haar vlog en op instagram weer over die kommen voor pho die ze wil kopen maar nergens kan vinden.
Maar een tijdje geleden had ze, na even zoeken, toch deze al gekocht die precies waren wat ze zocht?

Weet iemand waarom ze nu weer nieuwe zoekt? (of is ze zelf vergeten dat ze er al had gevonden?)

5 likes

Klopt dat is ze inderdaad altijd wel. Maar dit was wel de overtreffende trap van lang van stof zijn

Wat een ongevoelige reacties over de video van Aimee. Ze is aangereden wat verwacht je.

2 likes

Bij 11:25 ziet een jongetje Enzo in zijn auto en dat jongetje begint echt heel hard te huilen haha, te aandoenlijk dit. Jongetje is helemaal van de kaart omdat die hem ziet.
12 likes

Volgens mij zegt iedereen hier dat het sneu voor haar is en dat ze veel pech heeft?

2 likes