Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Echte paparazzi en obsessieve fans zijn dus wél zo asociaal. Het is niet voor niks dat behoorlijk veel bekende mensen hun kinderen bewust uit de spotlights houden. Het gedrag is niet oké, maar als je weet dat het gedrag er is en je eerste reactie niet: ik haal alles van internet en gun mijn kinderen privacy is, ben je toch zelf verantwoordelijk voor de gevolgen. Het gedrag van de ander kan je namelijk niet beïnvloeden.

Edit: in mijn ogen werkt het zo. Als je in je dagelijks leven geen gevolgen wilt hebben van je bekendheid, moet je je terug trekken uit het bekend zijn. Als je wilt dat je kinderen er geen nadeel aan ervaren, moet je hen tot op de leeftijd dat ze dat zelf kunnen beschermen door geen online personages van ze te maken (Je hebt immers geen controle over andermans gedrag en bent er niet altijd om ze te redden). Maar je kan niet breed je kids etaleren én verwachten dat ze daar in het dagelijks leven niks van merken. In de droomwereld zou het zo werken, maar zo is de realiteit nou eenmaal niet.

27 likes

Ja, geen succes. Hij vult veel in vind ik. Het gaat ook nergens echt de diepte in. De gast moet ook heel veel giechelen, maar daar kan ze misschien niet echt iets aan doen. Het is gewoon heel ongemakkelijk.

1 like

Beetje slordig zo voor een spon

2 likes

Wat is er slordig aan? De “keer”?

Moeten denk ik minuten zijn…

1 like

Bedankt! Ik twijfelde al maar nu weet ik dat ik hem kan skippen haha

1 like

Dat dus. Bericht daarvoor, Ook spon, was ook al zo’n onsamenhangend verhaal.

3 likes

Nog een Caroline Calloway thinkpiece voor de liefhebbers (ME):

6 likes

Ja sorry, daar ben ik weer over Enzo, maar zie ik nou op Instagram dat hij zijn Lambo heeft laten wrappen in John Deere kleuren? Zou hij dan toch terug gepakt zijn door Bas haha

Mag toch hopen dat hij daar niet zelf voor gekozen heeft :sob:

1 like

Bedankt voor het delen! Zo fascinerend dit hele verhaal…

1 like

Deze reactie op bonnie :joy: arme Sjakie je noemt een kat toch geen tweedehandsje :broken_heart:

26 likes

Mijn vriend is ook een tweedehandsje… Haha

62 likes

HAhahahahaa ik ga mijn katten ook tweedehandsjes noemen de volgende keer dat ze me irriteren (vermoedelijk over 5 minuten).

12 likes

HE DID omg

Leuke video verder van Bonnie, alleen jammer dat het barettenseizoen weer is aangebroken (ja, nu al!).

4 likes

Hahaha ik dacht precies hetzelfde. Vooral toen ze achter haar bureau zat met die baret op, dat lijkt me ook allesbehalve fijn. Maar vond het ook een leuke video!

4 likes

Vond het ook bijzonder dat ze zat te werken met niet alleen die baret op, maar ook nog eens haar dr Martens aan binnen. Weet dat meer mensen binnen schoenen dragen maar ik vind dat echt een beetje gek haha

8 likes

Hahahahahahahahahahaha

13 likes

Dit kapsel staat Famke zo goed!

10 likes