Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Ik vind haar vroergere foto veel mooier. Dat ze dit haar zelf aandoet. Zonde

5 likes

Ik vind het echt een beetje jammer dat Bram zo kattig doet in/over die eerste Tindervideo! (Tweede heb ik nog niet gezien). Vind hem normaal gesproken altijd heel leuk en redelijk namelijk.

1 like

Ik las ergens dat de vriend van Negin Mirsalehi kinderen heeft uit een vorig huwelijk en dat ze daarom nog niet getrouwd zijn. Ondanks dat ik het complete onzin vind dat er sociale druk is om te trouwen als je lang samen bent, vraag ik me wel af of dit waar is en of hij inderdaad 2 kinderen heeft.

Lekkere tweet van hem. Heel volwassen

8 likes

Wel echt goed Engels

21 likes

LOL fake news. Dat account van die Negin dat geretweet wordt, is ook niet echt.

1 like

Ja dat vroeg ik me dus af. Oké top, weet ik ook weer

Ik keek net de mukbang van Lotte. Maar wat ik gewoon oprecht niet snap is waarom zij geen hobby buitenhuis zoekt. Ze geeft toch vaker opmerkingen over haar beperkte sociale leven maar vervolgens kies je voor een leven zonder collega’s, sociale activiteiten niet vooruit plannen en sporten enzo ook thuis doen a.d.h.v. filmpjes. Helemaal niks mis mee maar het rijmt voor mij zo niet met een sociaal gemis terwijl je dat m.i. zo makkelijk zo kunnen oplossen door bijvoorbeeld al een avond buitenhuis te gaan sporten of een andere hobby doen.
Maar misschien is dat dan toch makkelijker gezegd als je zelf een socialer persoon bent. F

13 likes

Ja, wat ze zegt is ook een beetje tegenstrijdig. In de laatste vlog vertelde ze dat ze overprikkeld was doordat ze paar dagen achter elkaar met mensen had afgesproken: teveel sociale afspraken en nog andere redenen dat ze even down was. Als ik haar vlogs kijk vind ik niet per se dat ze weinig vrienden heeft en dat ze er inderdaad zelf ook wel voor kiest om veel binnen in huis te zijn. Of ziet ze Sarah en Bonnie en de rest niet als echte vrienden-vrienden. Ik heb zelf twee echte vriendinnen en twee vriendinnen die ik soms zie, omdat ze de vriendinnen van de vrienden van mn vriend zijn. Ik vind dat niet per se weinig.

Ik herken me in sommige opzichten wel in haar, dat ik soms als een kluizenaar leef. Maar dan zeur ik niet dat niemand tijd heeft om met me af te spreken. Ik doe dan zelf ook vrij weinig moeite haha, misschien dat Lotte er inderdaad ook vrij weinig aandoet om meer vriendinnen te krijgen. Inderdaad ga buitenshuis iets ondernemen, dan kom je ook mensen tegen in je dorp/stad waarmee het wellicht klikt. Dat zie ik haar in de vlogs ook niet doen.

2 likes

wat doet sophie hol eigenlijk als werk? heb al een aantal vlogs gezien maar nog niet gehoord waar ze werkt.
ze koopt zo veel kleding altijd, wooow. en als ik dan kijk naar haar outfits en of naar een what i wear in a week video denk ik: huh ze draagt bijna altijd dezelfde basics?

Ze werkt bij Moeke in Nijkerk. (Dit zegt ze trouwens best vaak in vlogs, niet dat ik haar nu expose ofzo) Volgens mij is ze daar event manager maar dat weet ik niet 100% zeker.

2 likes

Is ze geen juf meer?

ah in de horeca dus!

1 like

Nee fulltime youtube/blog/insta.

Lijkt me ook vrij saai eigenlijk

Naja als je echt veel van die events etc. hebt en vergaderingen met eventuele klanten etc. kan je het denk ik wel interessant maken. Maar zou ook niet mijn 1e keuze zijn.

Zijn zij ookniet bij elkaar sinds hun 16e ofzo?

Dan zou hij daarvoor nog ergens twee kids verwekt moeten hebben?

4 likes

Stiekem wil Sophie zangeres worden denk ik…

Ik kwam net tot de conclusie dat ik Cynthia uit mn routine geschrapt had, dus nam even een kijkje.

Het artikel van vandaag gaat over selfcare en ik vind het zo selfcentered en best wel van de realiteit afstaan. Natuurlijk is het haar blog en gaat het allemaal over haar, maar ik mis een soort vergelijking naar de normale mens die geen 1,5 uur durende ochtend routine kan hebben, die wel eens moet haasten en geen ruime marge rond afspraken kan hebben. Daarnaast mis ik in het hele stuk: de ander, de mensen om je heen. Wellicht is het jaloezie, maar werd gelijk weer duidelijk waarom ik haar niet meer lees.

10 likes

Geweldig :rofl:
10 likes