Ja idd en Joyce probeert uit te leggen waarom ze niet zo vrolijk was en Scarlet betrekt het alleen maar op zichzelf steeds. Maar ik vind het ook wel weer tof dat ze dit gewoon in de vlog laten want ja iedereen heeft weleens zulke discussies toch
Pff ik zou doodmoe worden van haar !
Zooo ja, dat was echt heel vreselijk. Joyce mocht ook gewoon haar verhaal niet afmaken.
Ja verdomme, nu moet ik die video dus gaan kijken omdat ik bij die twee nooit weet om wie het dan gaat
Ik kan me wel wat voorstellen bij scarlet. Soms krijg ik echt het gevoel dat joyce alleen maar bezig is met hunter. Tuurlijk een baby is je middelpunt, daar draait alles om, maar toch lijkt het net iets te. En dat nuanceert scarlet dan wat. Eigenlijk zegt ze dat joyce de hele dag zat te zeuren vanaf het moment dat ze weggingen haha ik kan me er wel wat bij voorstellen al is het wel irritant dat ze alles wat joyce zegt en voelt probeert te tegenspreken
Scarlett is de blonde
Ik vraag mij bij IVVJ wel af of het nou een goed idee is om te vloggen. Ze laten misschien wel de ‘werkelijkheid’ zien, omdat ze de ruzie erin laten. Maar het is wel veel gedoe steeds en ook met Hunter steeds in beeld. Ik vind het nogal open.
Wat vinden jullie hier van? Wel heftig dat onbekenden blijkbaar zo ‘ver’ gaan om een foto of filmpje van de kids te krijgen, ook nog terwijl ze met opa en oma zijn.
Ik zou er zelf echt niet aan moeten denken om zo te leven en mensen te moeten vertellen dat je kinderen geen attractie zijn.
Jipp was toch degene die ooit een break van een week had omdat ze niet wist hoe en of ze de kinderen nog in beeld wilde?
Het is natuurlijk echt niet oke dat dat mensen dit doen, maar ik vind het echt onbegrijpelijk dat je hier als ouder van te voren geen rekening mee hebt gehouden. Als jij jezelf en je kinderen op sociale media gooit dan zijn dit soort gevolgen toch gewoon te voorspellen.
Ja dit kan je natuurlijk verwachten als je de levens van je kinderen op internet gooit. Ik vind echt dat als ze dit zo vervelend vindt, ze zou moeten stoppen met haar kinderen gebruiken als verdienmodel. Ik vind dit echt naïef van haar.
oh neeeee… geen attractie kun je over twisten tho, SORRY dat ik het zeg.
Ze gebruikt ze zelf om mensen te trekken = attractie.
Ze heeft er zelf een attractie van gemaakt…
vrij letterlijk, ja.
Vind het toch wel naar dat volwassen mensen niet zelf begrijpen dat dit heel raar is. Snap heel goed dat zij dit niet leuk vindt ongeacht of ze er zelf voor heeft gekozen on ze online te zetten. Ik zou nooit zomaar iemand (en dus al helemaal geen kinderen) filmen hoe bekend diegene ook is.
Er zijn nou eenmaal rare mensen. En persoonlijk vind ik dat als je je kinderen daartegen kunt beschermen door ze niet online te gooien, je daarvoor zou horen te kiezen. Je stelt ze bloot aan de hele wereld incl. alle gekkies. Maakt het niet oké maar zij is wel naïef.
Ik vind dit echt volledig Jipps verantwoordelijkheid. Iedereen weet dat er gekkies zijn op de wereld. Iedereen weet dat bekende mensen te maken krijgen met naar gedrag. Iedereen weet ook dat je andermans gedrag maar beperkt kan controleren. Je kab corrigeren en ranten wat je wilt, maar je bent zelf de aanleiding.
Als jij koste wat kost je kinderen in wilt zetten als verdienmodel is dit een gevolg waarvan je vanaf seconde één hebt geweten dat het kan komen. Jij bent een attractie, je kids zijn door jou óók een attractie gemaakt en daar verdien je goed mee. Door te laten zien hoe schattig je kinderen zijn, hoe erg je ze adoreert en hoe grappig ze zijn stimuleer je anderen ook om het gevoel te hebben dat dit kinderen zijn die zij zelf ook “kennen”. Als ze dit echt zo vervelend vindt weet ze zelf prima wat de oplossing is. Kan er eerlijk gezegd ook weinig medelijden voor opbrengen. Wel voor de kindjes, niet voor de ouders.
Excuses voor de dubbelpost.
Ik vind het enerzijds raar, anderzijds helemaal niet zo raar. Zou zelf überhaupt nooit het idee hebben om fan te zijn van een kind. Maar vanuit fans en diehard kijkers vind ik het eigenlijk niet eens zo apart. Ze vraagt om digitale adoratie voor haar kinderen. Heeft een merk geïnspireerd op wat zij dragen en een kanaal wat deels goed draait om dat ze leuk zijn (begint al bij de schattig ingesproken intro). Daarnaast vraag je mensen letterlijk om ze leuk te vinden, om ze te blijven volgen, om te reageren op wat ze doen. Hoe raar is het dan eigenlijk dat echte fans het gevoel hebben dat ze dat in het echt ook mogen? Want de intentie is overduidelijk goed, anders zouden ze de foto’s niet trots naar haar toe sturen. Edit: het is eigenlijk precies hetzelfde gedrag als online, echter zit er geen scherm meer tussen.
Ja precies, is dit niet letterlijk hét gevolg van je kind online zetten? Waar heeft ze dan die week over nagedacht…
‘Beroemde’ mensen daar worden toch ook altijd foto’s van gemaakt etc. Ik kan me niet voorstellen dat je dit niet aan ziet komen.
Ja natuurlijk maar de verantwoordelijkheid hiervoor ligt in eerste instantie wel bij de ouders. Maar dat wil niet zeggen dat het goedgepraat moet worden dat mensen foto’s van hun kinderen gaan maken uiteraard. Volgens mij zegt ook niemand dat.