Ook echt dat ze zegt dat meisjes met een foto van haar aankomen en dat ze dat shocking vind, want “ze zijn nog zo jong”. Ze is zelf 26…
Ik vind het gek dat er (26,relatie, vlogger) staat? Ben je meer als je een relatie hebt of zo?
Ja en als ze dan met veel moeite een vlog upload zit hij vol met spon, alsof ze alleen maar vlogt omdat ze nog wat samenwerkingen heeft lopen. In haar nieuwste vlog zegt ze iets over dat ze graag nieuwe vrienden wil maken omdat ze als zelfstandig ondernemer veel op haarzelf is, kwam best oprecht over, maar jahooorrr: spon.
Lijkt me ook best lullig voor die ‘date’ van haar, die wss oprecht op zoek is naar vriendschap terwijl Diana alleen afspreekt omdat ze er geld voor krijgt :’)
Enzo is wéér al twee dagen volledig offline, geen vlogs en geen Instagram…
We hadden het hier laatst over Bram de Wijs. Hij heeft net weer een nieuwe Tinder-video live gezet. Met een speciale uitnodiging aan ons! Hoera!
Niemand heeft toch gezegd dat ie niet mag oordelen alleen dat ie niet moet liegen over zijn leeftijd?
ElleGirlForum is toch wel echt een gevestigde naam onder de YouTubers zeg.
Dat bestaat al een jaar niet meer Bram!!
Get your facts straight, biatch
Dat was precies wat ik ook dacht, het ging toch niet over zijn oordelen, maar over zijn leeftijd. Ik vermoed dat hij er alleen over gehoord heeft, niet echt gelezen?
Anders had je waarschijnlijk ook wel geweten hoe het forum echt heet.
Thanks, babe
…jij niet. Hij. Hij heeft het over het EGF.
Nah, volgensmij is het hier er ook over gegaan dat hij wel heel hard was over profielen en soms ook te veel info liet zien (bio’s, foto’s, gesprekken voorgelezen)
I know… Maar het wat zo grappig.
Oh dat heb ik niet meegekregen dan.
Een van de hoofdpunten van het AD:
Het is ‘m gelukt: in vijf dagen ging vlogger Alwin van paperclip naar een auto
Ja hallo. Als voorbeeld van hoe ik het niet wil natuurlijk!
Ik kan me wel herkennen in haar leven. Druk, haar werk, de dingen met concentratie, struggles met gewicht en zo. Vind haar juist veel positiever geworden de laatste tijd.
Ik wil wel altijd graag zeggen wat ik vind en vind het fijn dat mensen dingen voor me doen. Zo over die koffie had ik bijvoorbeeld niet gedaan, maar kan er dan wel over klagen.
@Monstertruck haha. Nee, want ik haat vogels en vooral als de op plekken poepen die ik schoon moet maken. Vind vogels geen huisdier.
Maar even… Simpele vlogs van een uur?! Wie kijkt daar nou naar?
Heb haar heel even gevolgd maar kon het niet handelen. Net als Lotte en twijfel of ik Sarah Rebecca er ook af ga gooien. Allemaal zelfde soort meisjes die echt ontzettend zeurderig over kunnen komen op camera.
Nouja ze heeft toch tussen de 10k en 20k views per video dus er zijn mensen die het leuk vinden.
Vraag me daadwerkelijk af of die ook de hele vlog kijken of dat ze hem gewoon doorspoelen. Vlogs van een uur vind ik persoonlijk niet te doen. Helemaal van haar…