Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Ja, daar verbaas je je over. Ik heb ongeveer 2500 volgers en word er soms al schijtziek van. Heb wel eens de neiging om alle berichten en reacties uit te zetten maar dat voelt dan ook weer niet goed

Stel dat 1% van haar volgers reageert (en dat is echt weinig) dan zijn dat meer dan 600 berichten. Als je die allemaal wil lezen en er persoonlijk op wil antwoorden (laten we zeggen dat het 5 minuten kost want je wil soms misschien ook even nadenken over je antwoord) dan kost dat je meer dan 50 uur.

4 likes

Er is een YouTube filmpje van op mijn werk gemaakt

Leuk hĂš :grimacing::grimacing::grimacing::grimacing::grimacing:

26 likes

Maar dan zit je tussen 599 ‘ah zielig’ berichten
 grote kans dat ze het niet gezien heeft dus.

3 likes

Nu kan je spon vragen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Kom maar op met die complete collecties!
Ik ben overigens niet op t filmpje voor zover iemand dat dacht :joy::joy::joy::joy:
Ik heb vorig jaar wel een weekje de insta over genomen though :thinking: even dessinio en hello fresh mailen

Ik vind dat je behoorlijk overdreven op je pik getrapt doet. Het is toch graag of niet. Je hebt het geprobeerd, ze wil niet, oke bye felicia moving on.

13 likes

Zij mag toch ook haar gevoelens hebben? Ik snap het wel. Als iemand (blijkbaar ook meerdere keren) om hulp vraagt, jij daar veel moeite in steekt om antwoord te geven en vervolgens helemaal niets hoort, dan mag je het toch op z’n minst een bĂ©Ă©tje jammer vinden dat je dan niets hoort haha?

3 likes

Ja precies. Lijkt meer alsof ze dan (half dus) die interactie met haar kijkers aangaat omdat ze denkt dat het moet of zo (misschien van haar management/mediabureau).

1 like

Jaaaa nasi uit n zakje! zakjes zijn leven.

2 likes

Ik denk dus weleens over dit soort situaties na. Dat ik dan iets voor iemand doe n ik krijg niet de gewenste respons en dat raakt me dan. Is dat dan de schuld van de ander? Ik dacht dat ook altijd, maar anderszijds: je kiest er zelf voor om iets te doen of te schrijven. Dat maakt niet dat de ander jou iets schuldig is en als je echt per se antwoord wil, help je dan omdat je echt iemand wil helpen of om zelf erkenning te krijgen? Gewoon even een overpeinzing

25 likes

Interessant punt inderdaad! :slight_smile: Nu ga ik er ook anders over nadenken haha

1 like

Haha zo lief! Ik zou wel vaker zulke filmpjes willen opnemen maar het moet wel lekker makkelijk met m’n telefoon blijven (en het moet okĂ© zijn dat ik pas halverwege vermeld dat er eigenlijk ook bouillon in moet :joy:).

Het echte vloggerleven is veel te zwaar joh :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Mijn vader zegt altijd: je moet alleen geven als je het uit pure intentie doet, want als je er (onuitgesproken) iets voor terug wilt, kom je altijd bedrogen uit. En dan geven in de ruimste zin van het woord. Veel mensen verwachten toch iets terug voor wat ze doen, al is het een dankbaarheid die vaak op een specifieke manier geuit zou moeten worden. Ik probeer dat aan te houden. Dus bijvoorbeeld een rondje geven omdat ik het gezellig vind en niet verwachten dat een ander dan het volgende oppikt. Of iets voor een ander meenemen omdat ik er een goed gevoel van krijgt, niet omdat ik wil dat de ander me bedankt. En als ik merk dat het toch niet fijn voelt, dan stop ik met geven, maar ik probeer een ander niet kwalijk te nemen dat zijn of haar reacties niet waren zoals ik die gewenst had. Vind het soms wel moeilijk, maar ergens werkt het ook bevrijdend. Niks ergers dan mensen die achteraf aankomen met hoe veel ze allemaal wel niet voor je gedaan hebben (waar je vaak nooit om gevraagd hebt) en waar je dan ineens verplicht dankbaar voor moet gaan zijn. Maar echt puur geven voor jezelf is ook best lastig.

53 likes

Ze heeft niks aan haar gezicht laten doen, in tegenstelling tot Cher. Er is geen probleem met je post, het viel me alleen op dat je de verkeerde naam gebruikte en je het deed het voorkomen alsof ze haar gezicht heeft laten opereren. Ik weet niet, je post komt en kwam nogal geĂŻrriteerd over en snap niet zo goed waarom.

2 likes

Nog over het reageren op grote influencers: een influencer die ik volg met 1,1 miljoen volgers reageerde privé op mij :p. Het was wel heel kort hoor, maar ze vroeg wat beter kon aan haar stories en toen zei ik dat ze ze moest ondertitelen (ze spreekt namelijk Spaans).

Dus blijkbaar kan het wel :sweat_smile:

edit: oh lol ok nu hadden we een mini gesprek. Ik heb d’r maar gelijk gezegd dat ik het goed vind dat ze zo op DM’s in gaat haha.

6 likes

Dit is toch zo’n aflevering van Friends :joy:. Over dat Phoebe niks compleet onbaatzuchtigs kan vinden?

7 likes

Shane komt weer met een documentaire over Jeffree Star

Why? Waarom steeds die kinderachtige eikel die niet 3 seconde zijn neus in zijn eigen zaken kan houden helpen met zn imago?

1 like

Haha jeetje ga je lekker?

5 likes

Ik moet altijd wel een beetje lachen om de foto’s van Emily Canham. Of maakt ze met een groothoeklens of ze bewerkt ze zo, haar benen lijken In ieder geval enorm lang, maar zodra je naar de voeten kijkt zijn die enorm uitgerekt en groot haha.

Deze stond nu in haar stories:

5 likes