Ik wilde dit net posten, echt zo cringewaardig inderdaad…
Ik ben die man in de Praxis
tl:dr
Oh jammer hahaha. Staat alsnog 10x beter
De heldin die we verdienen
Lekker vaguebooken met die shade naar andere youtubers met dat “ik ben één van de weinige niet groene influencers die het onderwerp niet doodzwijgt”
Hahahaha zou ik ook doen als ik Willie was, aan t eind van de dag is ze tenminste niet zo’n milieuramp als Mascha.
“dat elke bewuste groene keuze al top is”
Er is zo fucking veel meer nodig als we in 50, fuck misschien zelfs 25 jaar nog een voor de mens leefbare planeet willen
Zal het uit zijn tussen Alwin/vetgezellig en z’n vriendin? Ik kom hem net tegen op Tinder, maar kan er verder niets over vinden.
Klopt, maar soms word ik er ook wel moe van dat je het nooit goed kan doen… Het is toch al goed dat ze op andere dingen wel let en haar levensstijl aanpast? In mijn ogen helpen alle kleine beetjes al.
Vast een sociaal experiment
Als dat zo is, dan is ie wel weer heel snel op tinder gegaan haha
Misschien zoeken ze wel een derde persoon.
Of hij heeft de app wel verwijderd maar zijn account niet. Ik kom ook nog voorbij terwijl ik het al maanden niet gebruikt heb
Dat kan natuurlijk ook! We merken het wel als het zo is
Ik zou zeggen: zorg dat jullie een match worden en kom er via een chat achter
Daar is het toch al te laat voor.
Ik zag dit laatst ook over Alwin en ik denk dat jullie onderschatten hoeveel berichten zij krijgen. Ik snap ook dat het vervelend is hoor als je iemand wil helpen maar ik denk dat het voor hen gewoon onmogelijk is om alles te lezen, laat staan reageren.
Ze lijken ook allemaal op elkaar, ik houd Kardashian kloon 37.847 en Kardashian kloon 37.848 niet uit elkaar, het spijt me. Wat dat betreft doet Mas het nog goed met de Kardashians als voorbeeld, die ziet er tenminste niet uit als de zoveelste lookalike.
En als deze Jamie niet zoveel plastische chirurgie heeft gehad, heeft ze toch gewoon alsnog plastische chirurgie met Cher gemeen, dus zie niet in wat het probleem met mijn post is.