Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Qucee us ook zo’n schatje :heart_eyes:
Overigens heb ik hem ook ooit een DM gestuurd en heeft hij nooit gereageerd. Helaas. Maar hij is nog steeds een schatje :blush: (xx Fangirl)

1 like

Ik weet niet of ze bewerkt zijn of dat ze gewoon grote voeten heeft :thinking: ik heb maat 41 en als ik die birkenstock arizona’s aandoe heb ik ook enorme voeten haha

4 likes

Heb je nou 3 keer je reactie aangepast? Laten we het hierbij houden, we zitten duidelijk niet op hetzelfde level.

Wilde het ook al melden! Ik ging nav daarvan even op haar insta kijken, maar volgens mij hebben die twee elkaar getroffen op een moment dat ze allebei een beetje lost waren. Ik dacht dat hij meeging in haar zweverigheid/gekte, maar zo te lezen was zij ook niet altijd zo

Dat was ook mijn idee eigenlijk. Ik ga haar insta ook eens bekijken.

1 like

Hahahhaa die nieuwe ‘trailer’ van Shane Dawson is weer minutenlang Shane die geshockeerd of depri zit te kijken op dramatische muziek met verder totaal geen insteek.

9 likes

Tell me what you find! Ben benieuwd of hij nu weer “normaal” gaat doen

Dat hoop ik ook. Maar ik ben bang dat hij zo doorgaat. Heb jij zijn podcast geluisterd? Ik niet, maar alleen de titel ‘New Perceptions’ staat me al tegen, dus ik weet niet of ik het aankan, haha. En in haar instapost maakt ze ook nog even snel reclame voor hun podcast, de laatste aflevering gaat over hun relatie en blablabla.
Ik mis de oude Ben zo erg! En ik vind het ook lastig, want mensen veranderen en dat is natuurlijk goed en normaal. Maar misschien is het ook meer het gevoel dat het een soort van ‘weglopen’ is van hem en nu als een soort van 'ikweetnietwatikwil’gekte van alles aangrijpt om antwoorden te krijgen.

2 likes

Haha nee die podcasts luister ik niet! Ik kan zijn korte instafilmpjes al nauwelijks verdragen:p alleen voor de juice zou ik die laatste nog luisteren. Ja ik ben het met je eens, veranderen hoort erbij, maar het is zo’n ommezwaai in een keer en ligt er overal zo bovenop dat t wat onnatuurlijk aandoet. Ook eigenlijk alsof hij heel hard aan het schreeuwen is om zichzelf te overtuigen dat het goed gaat/hij nu vrij is. Komt op mij iig niet zo gezond over

1 like

En denk je dat we daar gaan komen door elkaar constant te veroordelen?

We leven in een giga complexe wereld waarin het zo moeilijk is constant het goede te doen. Dat komt door overheden die groen beleid niet voorop durven te stellen en grote bedrijven die gigantische hoeveelheden broeikasgassen de lucht in pompen. En ondertussen hebben zij maar wat graag dat wij elkaar gaan beoordelen voor elke spaarlamp die we wel of niet kopen of elk glas melk dat we wel of niet drinken.

Laten we blij zijn dat er influencers zijn die niet de hele wereld overvliegen, dagelijks rotzooi kopen bij Primark en erover durven te praten.

4 likes

Leuk om te zien hoe eerlijk Bonnie is over de kosten van hun Vietnam reis, zijn maar weinig YouTubers die dat zo zouden laten zien!

7 likes

Ik kwam hem ook tegen (eer)gisteren, dus dat lijkt me niet geheel toevallig. :woman_shrugging:t2:

Zou het dan toch allemaal nep zijn geweest

1 like

Ze waren pas nog samen in Parijs, waar zij ook nog allerlei foto’s van post. Misschien wil ze gewoon niet zo op de voorgrond wat al vaker bleek?

Ik ben het met je eens dat we in een zeer complexe wereld leven en dat het niet simpel is.
Maar we gaan er niet raken door halfbakken dingen te doen. Ik ben het zeker met je eens dat in principe het voortouw moet worden genomen door regeringen en grote bedrijven maar he dat zal niet gebeuren.
Ik vind dat we allemaal wel een beetje tough love kunnen gebruiken.
Het verschil zit hem wel in die glazen melk, spaarlampen,… want als wij anders kiezen zullen de bedrijven en regeringen volgen.

4 likes

Wauw, zelfs onder een Instagram foto van Michelle vraagt iemand of het uit is tussen haar en Alwin. Nieuwsgierig much. (Ben ik ook hoor maar wel wat meer stiekem haha)

2 likes

Wat mij vooral op viel is dat ze beiden wel foto’s posten van Parijs, maar geen een foto of story van ze samen? :thinking: Had toch minstens wel een aantal kleffe selfies verwacht haha

1 like

Maar wat zou je in zo een geval nog meer willen van een influencer? Ik bedoel bij iemand als Mascha deel ik totaal je mening, maar hoe perfect moet een blogger zijn voordat je je mond mag open doen over het klimaat of andere duurzame onderwerpen?

Heb je niet liever dat de gemiddelde blogger (die dus niet naar Spitsbergen is geweest en vervolgens heel de Primark leeg shopt) er gewoon over praat? En het onder de aandacht brengt?

Ik dus wel. Want nogmaals - in deze giga ingewikkelde wereld is niemand perfect.

11 likes

Ja of HIJ. Hij heeft een naam toch

1 like

Hahahahahahahahaaha ik ga stuk, dat Enzo dit er gewoon in laat, wat een vent <3 goeie sneer naar zijn ex op 44.22

1 like