Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Jongens op vakantie eet je toch geen bloemkool :sob:

12 likes

Haha wel als je kinderen hebt…

1 like

Oh ik wel hoor, ook op vakantie eet ik groente. En als haar kids het goed doen op AVG (dat zegt ze toch wel eens) dan is dat toch prima?

9 likes

Ze heeft een borstvergroting en buikwandcorrectie gehad?

Of bedoel je in haar gezicht, dat niet nee.

2 likes

True! Maaarrr ik vind dit nieuwe kapsel wel 1009x mooier dan die droge geblondeerde haren van der. Goeie keuze om het te knippen en donker te verven.

1 like

Is het geen pruik? Dat dacht ik :joy:

3 likes

Ja, denk ik ook hoor. Twee dagen ervoor ofzo had ze het nog opnieuw laten blonderen.

3 likes

Ja toch, ze heeft het pas net weer laten blonderen haha

Wat is er met Aimee gebeurd waarvan ze zo lang moet “herstellen”?

Ze is op vakantie aangereden toen ze op de scooter reed (+ ze had al een whiplash volgens mij en natuurlijk toen met oudjaarsdag die mishandeling dus denk dat alles dan nog wat fragieler is)

Ah oke, dank! Die heeft wel pech zeg.

Ze was toch gewoon op haar eigen scooter in haar woonplaats aangereden door iemand die haar niet had gezien? Daarna wel op vakantie gegaan maar veel pijn omdat ze ook rugklachten en chronische pijn heeft. Dat is wat ik er van begreep.

Wat slecht
4 likes

Volgens mij inderdaad óók nog een tijdje terug. Maar dacht dus dat ze in Spanje weer was aangereden maar ik weet niet meer waar ik dat heb gelezen, denk instagram stories dus kan 't ook dan niet terugvinden denk ik.

1 like

Omg word echt doodgegooid met adventkalender unboxings in m’n voorgestelde video’s en het irriteert me echt heel erg haha. Sowieso vind ik dat stomme video’s en come onnnnn het is september. Willen ze allemaal perse de eerste zijn ofzo

10 likes

Ik heb ook een afkeer gekregen van adventkalenders vanwege al die video’s erover :face_vomiting:

2 likes

Ik ook. Zou er nooit van m’n leven eentje meer kopen hahah. Echt bitter eigenlijk maar goed

Wow het is echt nog erger dan ik dacht

3 likes

Dit komt wel aardig in de buurt van wat ik had verwacht eigenlijk haha. YouTubers moeten lekker filmpjes maken op YouTube, geen bioscoopfilms.

1 like

Dit hoort toch echt niet in de bioscoop thuis, wat een vreselijke film.

4 likes