Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Hoe schattig en cool is dat verhaal van die vrienden van Bonnie en Nick (Marlinde en Joris) in de vlog van vanochtend! Echt tof en liefdevol, en leuk dat ze dat zo in de vlog wilden delen. Vind hun echt leuke mensen ook.
Als je de vlog niet wil kijken:

Ze hadden allebei het idee om elkaar ten huwelijk te vragen, en dus ook allebei een ring gekocht en wilden dit allebei tijdens een bepaald festival waar ze waren vragen, maar hij was net iets eerder en toen haalde zij ook de ring tevoorschijn want die had ze ook al de hele tijd bij zich :heart_eyes:

99 likes

Wauw ik dacht dat ik naar een foto van Cher zat te kijken maar het was Jamie Li met zwart haar

https://www.ichi-e.nl/content/26550/news/clnt/3728604_717311.jpg?width=1600&height=1200

7 likes

Waar is de foto van Jamie Li dan?

5 likes

Ja zo lieeeef :smiling_face_with_three_hearts: En inderdaad ook leuk dat ze wilden delen. Ik denk best vaak bij Bonnie dat ze zulke leuke vrienden heeft.

4 likes

Ik heb @Hejira hier nog nooit vriendelijk zien reageren naar andere forummers toe. Dus geheel volgens verwachting, die reactie.

8 likes

He huh, die lippen:open_mouth:

1 like

*designradiator

8 likes

Makes sense, zijn ook heel rijk geworden zonder echte talenten, behalve het goede zakelijk instinct van Kris.

En die Jiami mocht willen dat ze maar een beetje van de persoonlijkheid van Cher had, het enige dat ze met haar gemeen heeft is de plastische chirurgie en de haarkleur…

3 likes

Haha ik vind die eeuwige sexy shapewear outfitjes van jamie li zo saaai (en lellek) :sleeping:

8 likes

Enig idee waar die luipaard bucket hat van Diana van is? Ik wil 'm :smiling_face_with_three_hearts:

Hahaha, in de story op Instagram leek het nog eeh… gekker :rofl:

1 like

Poepoe als je je door een vlieg al niet meer kan concentreren. Zwaar leven hoor voor die jongensmama

14 likes

#tweeonderdetwee

8 likes

Je hebt het over de vliegen toch? :joy:

Haha nee jongensmama Wil gebruikte #tweeonderdetwee om aan te tonen hoe heftig haar #momlife is

1 like

Ik zag dit ook en vraag me echt af hoe ze haar hbo opleiding ooit afgerond heeft en daadwerkelijk in loondienst gewerkt heeft terwijl ze nu afgeleid raakt van dit.

I knowwww haha sorry.
Vond t grappig dat ze t hierboven over 2 vliegen had en… ja en toen gooide ik die er even in :innocent:

1 like

Omg wat een vreselijke look. :speak_no_evil: Het meest hilarische is nog wel de setting waarin ze deze foto (waarschijnlijk 100) gemaakt heeft. Awkward

1 like

Jiami? Jamie is dit. En zoveel plastische chirurgie heeft ze niet gehad?

1 like

Haha wow die spraytan van monica, lijkt net of ze terugkomt van een zonvakantie. Het is dat ze wel een best een donker type is en het volgens mij vooral voor love island heeft gedaan.