CLICKBAIT
Holy moly. Ken heel dit mens niet maar het voelt alsof ze op het randje balanceert van een mental breakdown in dit filmpje.
Ik vind dit wel fijn om te zien. Maakt me iets minder onzeker over mijn praatskills voor de camera.
Wow, had hier nog nooit van gehoord (filmpje is al 1 jaar geleden geĂŒpload), maar vind het shocking
Ik volg van degenen die er zijn volgens mij alleen Diana, maar ik vind de fotoâs zo⊠awkward of zo?
O ben ik de enige die het dan best wel raar vind dat je als vriendin zijne het hier komt posten?
Als ik een van die meiden was en ik zou online lezen dat iemand het op een forum deelt zou ik echt denken ânou weet ik wie ik volgende keer niks meer vertelâ.
Nah ik vind letterlijk elke zin 4 tot 5 keer herhalen voor een simpel stukje youtube wat heel nonchalant moet overkomen vrij extreem, en aan de reacties te lezen onder de video ben ik niet de enige. Denk alleen maar meiddddd relaaaax, wat doe je jezelf aan. Ze is al leuk genoeg van zichzelf. Hoeft niet zo extreem gemaakt.
Ik vind t eigenlijk helemaal niet zo juicy, logisch toch. Met alleen een vakantie kan je je huur niet betalenâŠ
Nee, heel juicy vind ik het ook niet hoor. Maar vind het als rol van vriendin misschien niet zo netjes om zoiets te delen of zo?
Meer dat ik de gedachte âhey mn vriendin vertelde deze info, laat ik dit delen op een online forum om het er met anderen over te hebbenâ gewoon een beetje raar vanuit een vriendinnen perspectief.
Is misschien hoe ik zelf tegen vriendschappen aankijk hoor haha. Zou zelf denk ik niet zo snel informatie die ik van vriendinnen krijg/heb zomaar op het internet gooien.
Ja snap ik ook wel weer hoor! Maar als t nou echt een smerige roddel was geweest had ik gedacht maar nu denk ik meer
Haha ja snap ik, maar in beide gevallen vind ik het persoonlijk egoĂŻstisch om zulke info te delen omdat je dan meer uitgaat van je eigen belang (willen delen met anderen) dan die van je vriendin (vertrouwelijke info vertrouwelijk houden).
Maar goed, elke vriendschap is anders en bekijk het nu vanaf mijn normen en waarden hoor dus begrijp als anderen er anders naar kijken.
Is no juice uiteraard (zou dan nog gekker zijn haha). Maar dit is ook behoorlijk juicefull topic dus weet niet of ik hier een onpopulaire mening ga hebben
Ik dacht eigenlijk dat ze bedoelde dat ze het had van een vriendin van een influencer.
Ik lees alleen inside information en niets over vriendschap of lees ik nu ergens over heen?
Nooo ik ben een soort 4de rangs vriendin haha
Het is flauw op op alle slakken zout te leggen, maar ik snap dus niet dat Cynthia dit bovenaan haar aardappel recept zet:
Als je de aardappels overdag al eventjes kookt, kost het je op de avond zelf niet zoveel tijd.
Je wĂ©Ă©t toch dat de meeste mensen overdag gewoon moeten werken en niet thuis zijn? Uiteraard kun je die dingen ook de avond van tevoren ook koken, of weet ik wanneer, maar ik vind dit een raar soort slordigheid waarvan ik denk, wil je graag kritiek of zo? Ze krijgt zo vaak commentaar dat ze te makkelijk denkt over ânormaalâ werk en zich haar uitzonderingspositie niet beseft (laatst nog bij dat selfcare artikel) en dan blijft ze dit soort simpele dingen op zoân manier zeggen. Terwijl een miniverandering als âeerderâ in plaats van âoverdagâ dat element volledig weghaalt.
Misschien denk ik te conflictmijdend hoor, maar ik snap dus niet dat ze daar niet een beetje rekening mee houdt.
Hoe anders komt het al over als er gestaan had: Mocht je overdag in de gelegenheid zijn om de aardappels al alvast eventjes te koken, raad ik je dit aan omdat het je dan in de avond tijd scheelt.
Maar er zijn toch ook een heleboel mensen voor wie het wel van toepassing is? Er zijn ook genoeg mensen die thuis werken, of die het recept op een vrije dag maken waarbij ze wel tijd overdag hebben. Het is op zich best een nuttige tip om de aardappels al eerder te koken. En dan kun je zelf wel invullen of dat voor jou wel of niet handig is. Als ik 's avonds Mexicaans wil eten o.i.d. zet ik ook vaak 's morgens terwijl ik me aan het aankleden/make-uppen/ontbijten ben de bonen vast even op.
Natuurlijk bestaan die ook. Maar ik blijf het vreemd vinden dat ze de formulering niet zo aanpast (met Ă©Ă©n woord) dat het voor iedereen toepasbaar is. âEerderâ kan ook betekenen overdag, als je daar toevallig de tijd voor hebt. Normaal zou het me niet zo opvallen, het is maar een detail, maar omdat het iets waar ze dus erg vaak kritiek op krijgt, wat volgens mij voor haar veel energie kost (want ze gaat er dan altijd op in) vind ik dit zo ondoordacht.
Maar zoals ik zelf al zei, het is inderdaad wel een beetje op alle slakken zout leggen.
Ja of in de ochtend. Ik sta vaak genoeg in de ochtend een ovenschotel te bouwen omdat ik daar âs avonds echt geen zin in heb.