Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Ja ik vind het ook echt totaal niet bij hem passen? Ik zag het en dacht echt wtf is dit. En of deze story nou wel of geen reclame was of dat ie uiteindelijk er niks voor krijgt ik vind het gewoon niet oke om zoiets weg te geven.

1 like

Het is mij echt nog nooit opgevallen dat hij samenwerkingen doet haha? Ik zie hem alleen zijn eigen merch promoten. Dacht altijd dat hij daar wel genoeg aan verdiende.

Het zal wel onderdeel van een campagne voor bodyposi of tegen pesten zijn.

1 like

Ik hoop het, want dat vind ik zoveel meer bij hem passen

1 like

Ik ging vandaag de laatste vlog van de reinders zusjes kijken maar wat vreselijk. Wat een gegil en dat neefje van hun vindt zichzelf ook wel heel knap

Zoals in de vlog vandaag met die iPhones zegt hij dat hij ze gekregen heeft van KPN, en die fiets van de week. Hij benoemt het altijd netjes als hij iets krijgt.

Oh ja ik dacht eerder aan echt reclame maken voor iets dan benoemen dat ie iets heeft gekregen.

Ik zou dat trouwens best een slechte campagne vinden dan haha? Tenzij het straks anders in elkaar steekt. Maar een flapoorcorrectie aanbieden als onderdeel van een anti pesten of bodypositiviteit campagne komt op mij tegenstrijdig over.

3 likes

Ik denk dat dit misschien wel mag omdat het geen medische ingreep is, maar een cosmetische ingreep zonder medische noodzaak.

Ik vind het persoonlijk ook echt niet oké, maar volgens mij mag het strict genomen wel. Ik neem aan dat Enzo/zijn management wel slim genoeg is om goed uit te zoeken of dit legaal is, ik denk dat hij te groot is om een risico te nemen met een illegale reclame actie.

Ik zou het echt heel jammer vinden als hij hier echt mee door gaat (en het niet inderdaad een stunt, of ‘experiment’ als onderdeel van een grotere campagne is), had van Enzo toch wel beter verwacht.

1 like

Tot twee keer toe heb ik Jorg Ruis, een vlogger die ik al vanaf de start van zijn kanaal volg, gevraagd voor een kort interview voor mijn werk. Op mijn ene verzoek reageerde hij niet, de andere keer reageerde dat hij het te druk had. Ik ben nu een beetje persoonlijk teleurgesteld. Wat zouden jullie doen:

• Hem niet meer volgen (op YT): ik vond hem sowieso niks
    • Hem niet meer volgen uit principe
    • Hem gewoon blijven volgen als je daar zin in hebt

0 stemmers

Hij kan toch gewoon druk zijn, no need to be petty lijkt me

59 likes

Volgens mij zegt hij dat zelfs in een van zijn video’s, dat hij prioriteiten stelt en alleen dingen doen die hem helpen zijn doel te bereiken, of het moet een bijzondere kans zijn zoals tv. Dus ik kan me voorstellen dat hij hier geen tijd voor maakt, hij is het je ook niet verplicht.

5 likes

Ik vind het eerlijk gezegd al best wat dat hij reageert, de meeste Youtubers doen dat niet eens

8 likes

Ik kan me goed voorstellen dat hij daar geen tijd voor heeft of daar nu in ieder geval geen prioriteit aan geeft. Als ik die video’s van hem en Sanny af en toe zie, verbaas ik me erover hoe zij het allemaal doen met een baby en een kindje van net 1 jaar.

4 likes

@ iedereen: eerlijk gezegd bedoelde ik het niet zo bloedserieus en dramatisch allemaal. Ik vond het gewoon een beetje jammer. En ik wilde hem niet ontvolgen om hem een hak te zetten maar meer voor mezelf, om er geen energie in te steken.
Maar bedankt voor de reacties hoor

1 like

Ja daar heb je zeker gelijk in. Maar in een paar vlogs eerder zei hij dat hij behoefte had aan publiciteit of dat op ging zoeken of zo iets. Dus ik dacht: waarom niet proberen.

Jij hebt het recht om te vragen, hij het recht om nee te zeggen. Even goede vrienden lijkt mij

14 likes

Ik gok dat de spon van enzo is voor de nieuwe film die bijna in de bioscoop komt, de club van de lelijke kinderen (mijn lievelingsboek vroeger :heart_eyes:)

11 likes

Zeker, snap ook dat het voor jou balen is!

1 like

Deze video is echt mind-blowing vind ik persoonlijk. Niet qua content maar qua wat er gebeurd. Ik kon me wel voorstellen dat er soms natuurlijk retakes zijn voor bepaalde stukjes maar dit is wel echt next level haha

9 likes