Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Heb gisteren mariathepilot ontdekt op instagram en YouTube en vind haar filmpjes zo leuk. Ze is best down to earth en hele leuke (aviation related) vlogs. Vind piloten youtubers/instagrammers heel leuk om te volgen dus als je jullie nog tips hebben dan ben ik echt benieuwd.

2 likes

Jill heeft daar ook een samenwerking mee, het hoort bij haar ochtendroutine zei ze laatst in een vlog. Lekker geloofwaardig ja.

3 likes

Tuurlijk geef ze nog wat geld voor hun eigen absurd domme gedrag. Zoooo zielig dat ze hun apparatuur kwijt zijn :woman_facepalming::woman_facepalming::woman_facepalming:

30 likes

Haha jezus, dat is toch voor hun gewoon een natte scheet, die bedragen.
Fijne kostenpost juist :stuck_out_tongue:

3 likes

Haha ja inderdaad. Hoop echt dat er maar een mini bedrag bij elkaar wordt gehaald, maar er zullen altijd wel van die mensen zijn die erin trappen. Geef dan je geld aan een echt goed doel ipv twee stumperts die zo dom zijn om bewust zulke acties te plegen. Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten. Die hoeft echt geen geld toegestopt te krijgen

3 likes

Godallemachtig, als je van je geld af wilt zijn er zoveel zinvollere doelen om het aan te geven :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:
Deze industrie is echt om te huilen.

25 likes

Ik vind het lichtelijk bizar om te zien dat Bonnie tegenwoordig volledige makeup collecties opgestuurd krijgt door merken (een hele collectie lippenstiften in haar laatste vlog).
Niet dat ik het haar niet gun hoor, ze is er blijkbaar erg blij mee, maar ik vind het echt niet passen bij haar en haar vlogs? Nou ja, zo lang er veel mensen kijken denken die merken blijkbaar ook /care, maar ik vind het een beetje alsof een beautyblogger een grasmaaier opgestuurd krijgt of zo.

17 likes

Nee ik het ook niet echt passen inderdaad! Ze geeft wel aan het steeds leuker te vinden, maar voor een review/beautytip ga ik niet naar haar kanaal. Zouden die merken toch ook beter moeten weten.

2 likes

Ik denk dus dat het die merken geen bal kan schelen of Bonnie geloofwaardig is om een beautytip of -review te geven, ik neem aan dat zij ook wel zien dat ze dat niet is. Ze willen alleen dat hun collectie en naam getoond worden aan een hoop kijkers die binnen hun doelgroep vallen. Die weten dan toch ineens dat Maybelline/Lā€™oreal (of welk merk was het? :shushing_face: ) een collectie nude lipsticks op de markt brengt. En zo worden steeds meer videoā€™s een steeds meer random reclame voor allerlei dingen (of dat zijn ze natuurlijk al heel lang).

10 likes

Ik vertrouw geen enkele blogger of instagrammer meer. Als ik dan moet kiezen vind ik Bonnie nog betrouwbaarder dan een Massa bijvoorbeeld. Dus zo gek vind ik het nog niet.

6 likes

Ik snap wat je bedoelt, maar er is een verschil tussen ergens eerlijk over zijn of ergens verstand van hebben. En dan is er ook nog het feit of iets bij jou/jouw content past.

1 like

Ja daar heb je wel gelijk in. Alleen vind ik het bij een lippenstift alleen maar belangrijk dat hij niet te droog is/korrelt en beetje longlasting is.
En juist wel slim dat ze het naar haar sturen, ze is er oprecht blij mee en laat t zien. De dozen bij Mascha en Monica stapelen zich enkel op en merken zien er amper wat van terug.

2 likes

Ahh Enzo reed nagenoeg langs mijn huis. Die bruiloft was hier vlakbij in de buurt. Zo lief dat hij dat wilde doen en dat hij daarna nog spreekt en zichtbaar geƫmotioneerd is.

Edit: en hij geeft ze ook nog 500 euro :astonished:

5 likes

Hahaha en hij neemt al die bruiloftsgasten mee voor een ritje. Wat een lieverd is het.

Zijn er dan nog echte Nederlandse beautybloggers of YouTubers? Zat er vandaag aan te denken en eigenlijk zijn al de ā€˜groteā€™ Nederlandse beauty bloggers meer. Iedereen is zich veel meer op lifestyle, gewoon het dagelijkse leven vlogger, gaan focussen.

Ik zit echt te janken als een pasgeboren baby door die vlog van Enzo. Eerst dat hij zelf staat te janken omdat hij het zo mooi vindt en dat hij ze dan ook nog even 500 euro geeft. MIJN HART

13 likes

Same

Ik zat te denken of ik dit ook wil laten fixen op mijn bruiloft, maar dat kan helemaal niet want hij is degene die juist de ring bij me om moet doen

69 likes

HAHAHA moest hier dus hardop om lachen

4 likes

Ik wilde een pastarecept opzoeken met pompoen die ik een keer bij Mascha had gezienā€¦ Na een tijdje zoeken besefte ik me dat het op foodgloss stond. Sad :cry:

2 likes