Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Graag gedaan <3

1 like

Als het goed is zwerft hier op het forum een doc bestand rond, maar ik ben hem ook kwijt. HALP!

Ik vind het best wel krom dat Marije (van Ditgebeurterals) een Scottish Fold kat via Marktplaats neemt en dan vervolgens de boodschap wil uitdragen dat het een heel zielig ras is en #adoptdontshop gebruiktā€¦ Dan had je jezelf toch ook beter moeten inlezen?

Naar mijn idee zegt ze dit in de video ook, maar dat ze er te impulsief op in zijn gegaan. Al heb ik vorige week die video gezien, dus heb niet alles meer op mijn netvlies staan.

1 like

Sorry nog even rea: Ties en Govert Charles Wilhelmus Jacob Sweep

Ik jank

25 likes

Hm ik snap het eigenlijk wel. Ik volg geen beautyvloggers, maar wel Bonnie. Omdat zij zo lekker normaal is. Ik draag niet veel make up maar juist af en toe een mooie lippenstift of zoā€™n beauty adventskalender vind ik wel heel leuk! Dus dan is dit voor mij een hele laagdrempelige manier om zo toch in aanraking te komen met die lippenstift.

Al heeft dit geen indruk op me gemaakt. Maar als ze er bv een op had gedaan en het was een mooie kleur, dan zou ik daar best nog nieuwsgierig naar zijn. En ik denk dat ze juist op die doelgroep mikken. Want als ze deze lippenstiften alleen aan beautyvloggers hadden gegeven had ik het bv gemist.

Oh en vergeet niet dat zoā€™n set lippenstiften weggeven het merk amper iets kost he. Als al 2 mensen nav die video een lippenstift kopen hebben ze al winst.

4 likes

Deze kat zou anders gebruikt worden om nog meer scottish folks te fokken. Ik zou het anders vinden als ze een kitten van een fokker zou kopen en daarna die boodschap uit zou dragen.

Kon haar video wel waarderen. Ze legt duidelijk uit waarom je dit ras niet moet kopen en neemt dus ook haar verantwoordelijkheid door de kat niet op beeld te laten zien.

2 likes

Ik keek net de vlog van Charlotte Blitzblum en ze vlogt zichzelf in de klas (vind ik al wat risky), maar wanneer een collega binnenkomt zegt ze dat ze alleen sfeerbeelden maakt, zonder geluid en dat de stem van die collega er dus niet in komt. Nou vervolgens is het gesprek wel te horenā€¦
https://www.youtube.com/watch?v=4_4XUTbDYIU vanaf 15:19

4 likes

:face_with_hand_over_mouth:

10 likes

En ā€˜t beestje is ook nog bevallen van 4 kittens deze week.

Waar zijn die kittens dan nu? Die heeft ze toch niet ook

1 like
1 like

Hahaha de Schotten worden blijkbaar gefokt in mijn wereld.

1 like

Oooooohhhh

mega heftig. maar kittens :heart:

Dit is wel riskant inderdaad. Charlotte Hoeboer vlogt ook, maar die heeft alles in overleg met de school en de ouders, ook geen kinderen in beeld enzo. Is ook veel informatief, laat zien hoe het reilt en zeilt op school. Volgens mij doet zij het ook om mensen enthousiast te maken voor het onderwijs.
Zomaar vloggen en er dan ook nog over liegen is niet handig.

1 like

Ik kijk Dionne dr video over de laatste aflevering van Expeditie en ze heeft daarna mega veel haatcomments en doodsbedreigingen gehad, wtf?? Slaat echt nergens op, het is maar een spelletje.

4 likes

Ik snap ook wel waarom het merk het doet hoor, zoals ik mijn post daarna zei, en ik snap ook wel waarom Bonnie het aanneemt.
Maar dat maakt het gevoel niet minder bizar.

Dit is echt heel raar! Wel leuk om eens een Nederlands filmpje van haar te zien

5 likes

Ik keek altijd de reactie filmpjes van thomas cox na een nieuwe aflevering temptation island. Maar hij heeft al twee weken niks meer geupload?

1 like

Kon vast de negativiteit niet meer aan

2 likes