Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Ik vind het vooral zo gek dat ze contact met de media kunnen hebben vanuit de gevangenis. :woman_shrugging:

2 likes

Godsamme en dan blijkt het uiteraard weer spon te zijn voor Specsavers. Ze heeft die spon brillen niet op gehad bij het lezen van de kledingmaten?

Of ik heb weer een trend gemist en moet op zoek naar een blouse die 5 maten te groot is.
Dat kan natuurlijk ook.

3 likes

Wat hier wordt gezegd klopt dus ook niet helemaal. Ze zijn wel veroordeeld voor een voorwaardelijke gevangenisstraf van een jaar met een proeftijd van een jaar.

5 likes

Valt wel mee toch. Het is natuurlijk niet vloeiend, maar als ik het filmpje kijk voel ik niks van plaatsvervangende schaamte (over de Engelse taal dan!) wat ik vaak wel heb met NLers die Engels praten

5 likes

Wil iemand kort samenvatten wat hun reactie is? Ben benieuwd maar kan nu geen filmpje kijken.

Haat aan video’s voor nieuwsberichten, geef me gewoon tekst!!!

2 likes

Dat was wel spon geweest waar mensen tenminste eens moeite voor doen :joy:

4 likes

Het is bij iedereen ook hetzelfde he, meubels van Made.com, posters van Desenio aan de muur, koken met Hello Fresh, even pauze met een drankje van Macdonalds :roll_eyes:
Ik vergeet er vast nog honderd

37 likes

en (zonne)brillen van de pearle

1 like

It is oll gon a little bit out of hend

10 likes

Ik denk idd ook wel dat het ergens goed was geweest als vooral jongere volgers dan ook zien van als je iets doms doet wat niet mag, ĂŠn je doet het ook nog eens met opzet dan mag je ook wel even flink op de blaren zitten.
Nu wordt naar hun toe ook nog een bevestigd dat coole YouTubers van alles kunnen maken. En denk ook dat jonge mensen daar helaas wel tegen op kijken (opkijken?)

2 likes

Ze zeggen niet echt veel. 3 zinnen ofzo

1 like

Daar heb je helemaal gelijk in, ik heb het niet goed verwoord. Het zou een slechte bijzaak zijn als ze er naar omstandigheden goed vanaf zijn gekomen (in vergelijking met anderen een lichtere straf hebben gekregen), maar ze horen uiteraard niet een hogere straf te krijgen alleen omdat het YouTubers zijn.
Maar ik weet natuurlijk niet of dit het geval is geweest in deze zaak. Ik lees net de post van Lula en daaruit blijkt dat er vaker alleen geldboetes worden gegeven voor dit soort dingen, dus dan zal het wel redelijk geweest zijn.

1 like

Kleding van Nakd

1 like

Generale preventie is wel een van de hoofddoelen van straffen. Laten zien dat daden bestraft worden en het dus niet loont niet uit te voeren. Nu vind ik een gevangenisstraf/geldboete in dit geval totaal niet geschikt voor (edit: in de zin van dat deze individuen niet hoger kan straffen), maar ik vraag me wel af of de straf in dit geval (in combinatie met hoe zij zich erover uitlaten) geen aanzuigende werking heeft.

5 likes

Hierdoor moet ik ook denken aan Olivia Jade (dochter van Lori/aunt becky) ben ook benieuwd hoe die zaak gaat uitpakken.

Ik denk dat voor die jonge volgers 2100 euro best een hoog bedrag is. Ik ben dus wel benieuwd hoe hun volgers dit nu zien, ik vraag me af of er een hoop zijn die nu denken ‘oh joh, als dit maar de consequentie is, schept dat mogelijkheden’.

Finland doet dat met verkeerboetes, dacht ik.

3 likes

Ze is gestyled door iemand! Denk dat ze er zelf ook niet echt blij mee was en dat ze dat er daarom bij geschreven heeft (“door danie bles” ofzoiets”)

1 like

Oooh… Ties is dat kleine jongentje uit Limburg toch? Kom er nu pas achter.

4 likes

Kijkt iemand de blonde tigers? In die laatste vlog zit spon voor libresse. Ik geloof er echt niks van dat V.ita maandverband gebruikt.

1 like