Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Ik vraag mij trouwens af of ze zomaar het land weer inkomen, ze hebben inderdaad geen inreisverbod opgelegd gekregen maar als ze een esta aanvragen zou die dan alsnog niet afgewezen worden omdat ze veroordeeld zijn.

2 likes

Mij stoort het vooral dat die Govert zijn geld verdiend door illegale dingen te doen, tenzij al zijn video’s in Nederland nep zijn. Maar het is niet de eerste keer dat hij op verboden gebied komt. Ik vind het raar dat youtube dat soort video’s goed vindt. En ik vind hun houding naar buiten heel irritant. En uiteindelijk levert dit ze alleen maar meer vieuws op.

3 likes

Maar dat kun je toch niet vergelijken met wat deze knuppels hebben uitgevoerd. :woman_shrugging:t3:

8 likes

Oh man, ik weet niet wat ik irritanter vind, dat tenenkrommende taalgebruik of haar vertekende beeld van ‘weinig shoppen’.

“I wish 20 kledingstukken in mijn kast te hebben hangen.” :tired_face:

17 likes

Mee eens. Het is maar een gebied dat afgezet is door de overheid hé.

3 likes

Ik snap deze reactie niet. Ik zeg toch ook dat ik dan iedereen zo’n boete zou geven? Dan bedoelen we hetzelfde toch
 Heb niks over de doodstraf gezegd.

Dit moet wel de minst flatteuze outfit zijn die ik ooit van haar heb gezien. Keek er snel overheen en zag staan: 20 kledingstukken. Ik dacht: heeft ze die allemaal over elkaar heen aangetrokken. Wat een draak van een blouse.

Ps. Zij hoort in mommybloggers thuis.

49 likes

However, it’s fair to say that Area 51 is leagues beyond a relatively typical air base in the sleepy English countryside. Back in 2016, a television crew filming for the BBC show “Conspiracy Road Trip” were arrested at gunpoint for approaching Area 51. The crew of 12 were reportedly searched and forced to lie face-down on the ground for three hours while the FBI ran security checks. Eventually, they were let go and issued a £375 fine.

Two years previous to this incident, a tour bus carting four passengers inadvertently drove through the warning signs and approached Area 51. As Las Vegas Now reported, the tour was pulled over by military personnel armed with M-16s and threatened with a misdemeanor conviction and $650 fine.

Both of these attempts were relatively harmless and posed no real threat. In cases where there has been more of an immediate danger, deadly force has been used. In January 2019, a man “with a cylindrical object in-hand” failed to stop at a security gate to the Nevada National Security Site (NNSS), the vast reservation where area Area 51 can be found. According to an NNSS press release, he was promptly shot dead on the scene after disregarding commands by the guards.

Nou, een geldboete lijkt dan dus niet zo vreemd.

6 likes

Wat een hoop gebrabbel voor een brillen#spon. Geloof er ook geen klap van dat ze minder dan 20 kledingstukken heeft. Of is dat niet wat ze daar schrijft? M’n begrijpend lezen schakelt altijd uit bij #spon.

8 likes

Alleen gaat het in jouw voorbeeld om Turkse Nederlanders, dat is waarom mensen dingen zeggen als “paspoort afpakken” als het Ties en Govert waren die in een trouwstoet reden had niemand het over paspoort afpakken of gevangenisstraf.

En tegelijkertijd denk ik dat men een zwaardere straf wil voor Govert en Ties, omdat als het zwarte jongens waren geweest ze hier niet mee weg waren gekomen. Ze komen er nu gewoon zo makkelijk mee weg en dat is frustrerend. Ik maak hier wel ff de opmerking bij dat ik zelf niet per se voor strengere straffen ben want ik wens het niemand toe om onderworpen te zijn aan het Amerikaanse rechtssysteem.

9 likes

Ik begrijp je wel en ik vind het oneerlijk dat ze er zo mee weg komen, maar ik heb weinig vertrouwen in het Amerikaanse rechtssysteem en ik weet niet of een gevangenisstraf daarom proportioneel zou zijn. Misschien zou een hogere boete in ieder geval wel rechtvaardiger zijn geweest zodat ze daar de pijn in zouden voelen.

3 likes

Even er vanuit gaande dat een straf weinig uithaalt als je hem niet ‘voelt’ vind ik dit best een domme straf. Die paar duizend euro die ze moeten betalen is waarschijnlijk een fooi in vergelijking met het geld dat ze met al deze aandacht en hun videos hierover gaan verdienen. Eigenlijk zou Youtube ze van het platform af moeten knikkeren vanwege illegaal gedrag op het platform zodra ze hier videos over gaan posten. Een beetje zoals je een vervelende puber zijn telefoon of computer afpakt.

24 likes

Ik vind de straf die ze hebben gekregen heel redelijk en pleit niet voor een zwaarde straf. Maar wat mij wel stoort is dat ze iets hebben gedaan wat niet mocht en dat dat ze uiteindelijk alleen maar iets oplevert. Ze krijgen hierdoor veel meer aandacht en views en daar is het hen waarschijnlijk ook vooral om te doen. Het levert die jongens straks zo veel geld op, dat die boete totaal niks betekent.

Een zwaardere straf is niet eerlijk, maar ik had gehoopt dat deze jongens - en alle soortgelijke youtubers en hun volgers - hier iets van zouden leren, maar ik denk dat ze juist alleen maar getriggered worden om soortgelijke dingen te gaan doen (want ‘cool’)

22 likes

de Huismuts die zegt ‘ik ben niet zo’n shoppert’. okeeeee, nu heb ik het allemaal gezien.

27 likes

Nou ja, als je alles gratis toegestuurd krijgt, heb je in principe niet geshopt. Hooguit gehengeld naar spon.

18 likes

I stand corrected.

1 like

Nou ze heeft deze outfit iig op de groei gekocht zo te zien, dat is wel lekker minimalistisch

10 likes

Omg hahahahha ik gier het uit

1 like

Anna en Yara enzo zeggen ook altijd dat ze nooooiiit shoppen. Terwijl ze er altijd volgens de laatste trends bijlopen :stuck_out_tongue:

5 likes

Bedoelt hij niet het opgepakt worden?