Eenhoornjoost zit nu bij DWDD maar die ziet er echt uit alsof hij weet ik veel wat gebruikt heeft
Zie de Hello F.res.h alweer voorbij komen bij diverse bloggers/vloggers. Spoelen jullie dat ook altijd door?
Ik zou er helemaal gek van worden. Elke keer op en neer voor die paar dingen die je mist. Ga even een weekend inpakken? Dan ben je er tenminste vanaf.
Is dit een nieuwe trend onder youtubers ofzo? Vorige weken zat er een onder invloed van een pilletje bij 5 uur live. Que pasa?!
Huh wie dan
Ik ben blij dat Annemerel zo gelukkig is met Tuurtje, en dat gun ik haar ook echt. Maar ik vind haar vlogs echt een stuk minder leuk dan voorheen.
En misschien ben ik ook wel jaloers dat zij een appartement van bijna 4 ton kunnen kopen samen.
4 ton en dan een appartement. Mijn god.
Iemand van gierige gasten dus. Ik ken ze zelf niet maar volgens mij heb ik ze wel eens gezien in dit topic.
Sophie heeft haar lipfillers laten oplossen en ze vond ze eigenlijk nooit mooi haha.
Maar nadat ze ze heeft laten weghalen heeft ze haar lippen gelijk weer laten opspuiten, huh haha. Aan het eind van de vlog loopt ze weer met een dikke lip. Snap wel dat het verschil kan maken waar je het laat doen maar ik zou het risico niet meer nemen als ik haar was
Ja dat was om ze te laten corrigeren? (wat ze daar dan ook mee bedoelt) en het was natuurlijk flink opgezwollen daardoor. Maar ben ook benieuwd hoe het er nu uitziet.
Was voor een video!!!
Ja dat weet ik haha (!!!)
Wissik nie!!!
Heb hier dan stiekem best wel om gelachen
is even wat anders dan fillers.
Bepaalde schoenen met chanel en adidaslogo op de ene schoen en de andere pharrel :’)
En baienglaca’s.
Ik vind Safiya echt zo leuk en normaal gebleven met dr 8.3 miljoen abonnees
Ik ben echt in shock want die ‘arts’ is een teamgenoot van mij geweest en dat is echt een heel raar mens
Die Chanel x Pharrell x Adidas zien er in het echt ook zo uit, dan voor een andere prijs natuurlijk haha
Ik vind het ook echt veel minder leuk om te kijken… Blijkbaar is het nu een jaar geleden dat bekend werd dat zij een relatie hebben