Ik kijk al een tijdje niet meer haar video’s, puur daarom. Het wordt allemaal zo langdradig allemaal en 9 van de 10 keer is het ook gewoon saai om naar te kijken. Jammer, want vond haar eerst echt heel leuk!
Ahh Nick in de nieuwste vlog van Bonnie. Wat een leukerd, haha. Die lach
Hahahahaha ja ik kwam hier om dit te zeggen. Heb echt hardop gelachen om de laatste paar seconden
Die twee YouTubers die in de VS zijn opgepakt staan op een Instagram account met 185.000 volgers
Look mom I made it…?
Die Ties heeft zelf al 437.000 volgers op instagram haha.
Ik dacht eigenlijk dat Jesse het over afvalpillen, dieet thee en dat soort shit zou hebben. Weinig eten is ook ongezond, maar omdat ze het zo vaak ging benadrukken in het begin van de video dacht ik aan extremere dingen.
Ik heb echt schijt aan wat voor straf die jochies krijgen, is toch hartstikke dom wat ze hebben gedaan. Vind het echt totaal niet zielig of boeiend.
Moet dit in het opbiechttopic? Ik durf daar niets meer te plaatsen.
Hoezo zou dit in het opbiechttopic moeten?
Omdat veel het misschien zielig of overdreven vinden mochten zij een straf krijgen? Zeker wanneer ze als voorbeeldfunctie worden gebruikt.
Edit: ik denk altijd 100000 keer na voordat ik daar wat plaats want biechtpolitie zit op elke post. Ik plaats maar niks meer.
Ik denk dat heel veel mensen het met je eens zijn hoor! Ik ben echt benieuwd naar de straf die ze krijgen.
Heb je hier niet meegelezen dan? De meeste mensen hopen juist dat ze een straf krijgen.
Ik snap echt niks van die verhuizing van meertje en tuurtje hoor, elke dag rijden ze maar op en neer om kleine dingen te halen en doen ze niks lijkt wel? Ik zou juist alles zsm inpakken en overhuizen, je kunt maar klaar zijn toch.
Keek net de vlog van Wil en Tien, zij hebben nu een code met 30% korting voor Desenio. Tien noemde wel een paar uitzonderingen, maar misschien de moeite waard.
Jezus dat hoofd van Lotte op die thumbnail van haar (altijd weer die opruim) make up vlog. Waarom moet dat altijd zo overdreven?
Ik vond het schattig de 1e 2 nachten, dat ze al daar sliepen. Maar onderhand… Misschien is het voor bezichtigingen of om geleidelijk te wennen/los te laten? Maar de tafel en het bed zijn er nu al wel. Ik zou ook zeggen knal busje vol, desnoods over een paar dagen gespreid. Gaan met die banaan
Had dat niet te maken met dat er nog iets van een laag over die vloer moest komen ofzo?
Voor de staande dingen wel logisch ja als dat zo is! Maar bordjes en wijnglazen enzo misten ze ook. Lijkt me best onhandig.
Dat snap ik, maar dat zijn vooral Nederlandse jongetjes van 12, lijkt me toch ook wel raar om zo nonchalant vermeld te worden op een andere ongerelateerde internationale pagina.
Hier gaatie weer hoor, op 3:17 wat een vervelende gast, hij vindt zichzelf ook onwijs leuk
Zijn humor lijkt op die van gregor. Vreselijk. Hield het nog geen half uur met hem vol.