Dit zou ik bijna op een poster willen.
Ik volgde blijkbaar een vriendin van haar op Instagram want ik zag de foto vandaag voorbij komen van het groepje (maar dan niet op het account van Huismuts), inclusief zoân tekst eronder, en ik heb haar maar eens ontvolgd. Ik kan de overdrevenheid niet aan. In de zomer kwam hetzelfde al voorbij tijdens dat gehypte Wildeburgfestival.
Je wacht op een complete ABBA show.
Incl dansje enzo.
Ik trek haar zo slecht. Dan is ze weer âde bloemetjes aan het buitenzettenâ en dan weer âop boevenpadâ. Stahp.
De huismuts is zo ontzettend vermoeiend. Ik heb geen kinderen, maar word helemaal leip van hoe ze haar gezinnetje en âsoresâ in beeld brengt. Dat moet voor iemand met kinderen nog veel erger zijn.
Onlangs schreef ze een heel klaagzang over het feit dat haar kindje tegenwoordig om 06:00 wakker is. MENS! Tel je zegeningen.
Vind dit echt helemaal niks. Het had een leuk concept kunnen zijn, maar hoe het ge-edit is en het veel te dramatische (zelfs voor Nikkie vind ik dit te dramatisch) acteren, bleh.
Ik ging haar gisteravond instastalken omdat ik wil weten wie Hef is, maar kan er niet achter komen. Iemand een idee?
Anyway ze heeft op haar insta ook zo een vastgemaakte story over hoe ze dr haar zo krijgt en ze heeft vroegah ook wel eens een haartutorial op YT geplaatst⊠mocht je geïnteresseerd zijn
Hahaha ik dacht ook al het zal wel niet hef de rapper zijn
Haha ze houdt m ook heel bewust onbekend. Er is wel eens een foto van m online geplaatst, maar dat is echt sporadisch. Type groot en breed, 50+ ofzo, manbun, en hij is Deens.
Superleuk voor Angel en ook voor Serena haha, dan kunnen ze straks alle babydrama met elkaar delen omdat ze hele goede vriendinnen zijn.
Maar (ja ik weet het, ik ben een beetje een zeikerd) waarom ze daar dan naar dat pretpark zijn gegaan als ze beide zwanger zijn, daar snap ik dan weer niks van.
Hoe Hysterischer Action-chic de onderschriften, hoe groter mijn vermoeden dat dat achter de schermen alleen maar ruzie is over wie de vaatwasser uitruimt en na 2 cocktails verbeten gesprekken vol onderhuidse digs over dingen die 10 jaar geleden gebeurd zijn.
Hahaha, ja dat heb ik ook! Het klinkt voor mij nu echt als een âoude koeien uit de slootâ vakantie
Naja zwanger zijn is niet een handicap (al kan het voor sommige vrouwen natuurlijk wel heel zwaar zijn). Een âItâs a small worldâ attractie kan geen kwaad lijkt mij?
Ik snap juist niet dat ze zich van tevoren niet even verdiept hebben in de regels van Amerikaanse pretparken. Dat ze daar zwangere vrouwen bij iedere attractie weren (waarschijnlijk panisch voor rechtszaken en schadeclaims) lijkt me iets wat je makkelijk online kan vinden.
Ik vind Jessie zo volwassen in deze video. Ze vertelt dat ze is afgevallen, uiteindelijk vertelt ze dat dat niet op een hele goeie manier is gebeurd maar ze benadrukt heel vaak dat dit niet de manier is en dat ze die video eigenlijk niet wilde maken omdat het een slechte invloed kan hebben. Zo was ze eerder toch echt niet. Ze is echt een beetje tot rust gekomen ofzo.
Hoe is ze afgevallen dan? Zeker leven op red bull enzo
⊠nee
Oh kan de video nu niet kijken maar ben wel benieuwd.
Het was een vraag, geen beschuldiging, verkeerd geformuleerd. Ben gewoon benieuwd wat er dan zo slecht is aan haar manier van afvallen
In eerste instantie door de thuisbezorgd app te verwijderen, geen frisdrank meer te drinken en ongezonde snacks te vervangen door gezonde.
Daarna, het ongezonde deel, door vooral weinig te eten. Een beetje uit luiheid (niet willen koken en dus geen thuisbezorgd meer), en een beetje uit onzekerheid.
Dit is wat ik eruit heb begrepen
Het zou kunnen zijn als signaal om die bestorming van 20 september niet door te laten gaan. Mensen beetje bang maken