Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Volg haar al heel lang niet meer, is ze nog met “Mr. Wrong” ?

1 like

Super leuk voor haar :smile:

Jup, inmiddels geen mr Wrong meer, maar Hef.

5 likes

Ohja oeps, ik bedoelde inderdaad deze serie! Sorry!!

Heb zelden zoiets saais gezien

7 likes

+1 voor de woordgrap

6 likes

363305_1265698760513_220_276

12 likes

Welke woordgrap? Markookshow? Dat omschrijft ook wel hun humor in 1 woord, zo saaiiii

18 likes

Edit: stom grapje over vorige discussie

Ik kijk soms videos van haar maar meer uit fascinatie voor hoe ergerlijk ik haar (samen met haar) vriend vind :see_no_evil:

Edit: dus deze video is daar een voorbeeld van :’)

9 likes

Add images

31 likes

Haar man is ook wel uitbundiger in de video’s geworden door de jaren heen geloof ik. De vakantievlogs van hen ben ik dit jaar gaan kijken en hij was zo vaak “grappig” aan het doen, wat juist irritant was ipv een leuke toevoeging.

3 likes

Man man man ik keek veel naar Leonie maar ze is de laatste tijd alleen maar aan het zeuren in video’s en soms ook wel terecht maar haar video’s zijn zo langdradig… heb de eerste 10 minuten iedere keer doorgespoeld en toen maar weggeklikt https://www.youtube.com/watch?v=x1S6rKhlL3U

Heee ik open een keer Nieuwsbegrip (begrijpend lezen voor op de basisschool) en ik zie Saske opeens haha

(Mag dit nog wel posten toch, ondanks ze niet meer bij Vetgezellig in beeld komt? Haar instagram staat ook nog open enzo)

3 likes

Volgens mij heeft ze dit ook samen met Alwin opgenomen een tijd terug!

1 like

@Pimpelmees ja klopt ja, was een samenwerking, ze heeft dat nog afgemaakt toen het al uit was tussen haar en Alwin

1 like

https://www.ad.nl/binnenland/amerika-klaagt-youtubers-aan-voor-gepland-bezoek-aan-verboden-militaire-basis-area-51~a179d9ad/

Justitie verdenkt hen ervan dat bewust gepland te hebben in overleg met anderen. Op zo’n daad van grote burgerlijke ongehoorzaamheid staat maximaal een jaar cel. De mannen verschijnen morgen voor de rechter.
Ik ben benieuwd.

8 likes

Ik vind zo spannend! Ga het morgen echt goed in de gaten gehouden. Gelukkig krijg ik alles van het anp binnen gnagna

1 like

Jeeeezes die Huismuts is gewóón op vakantie op Ibiza met haar vrienden maar ze doen echt alsof het een lifechanging dream come true is. Alsof zij en haar vrienden zoooo bijzonder zijn met hun vakantie. Dat ‘we lachen’, ‘we dansen’ klinkt echt als zo’n fucking dienblad van de Action. Kan het echt niet meer aanzien.

72 likes

‘’ We lachen, we dansen, we helpen de aarde naar de tering ‘’

58 likes