Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Boudewijn valt volgens mij niet op meisjes. :wink:

3 likes

Ze lijkt wel een cartoon. Ze is écht een karikatuur zo.

2 likes

Dat denk ik ook hoor maar ik vind Nick ook zo een half metro mannetje. Wel heel leuk hoor (allebei) maar gewoon met veel vrouwelijke trekjes. Pff en dit bedoel ik allemaal niet aanvallend of vervelend maar gewoon, vibe.

1 like

Maar dan kan Bonnie toch nog wel op Boudewijn vallen?
Heb verder geen mening over of dat wel of niet zo is

5 likes

Oh zo! Ja, erg eigenlijk he?

1 like

Ik moest in eerste instantie denken aan betty boob. :woman_shrugging: maar nee, dit is echt zo lelijk, het lijkt er in de verste verte niet op. :sob:

4 likes

Ik krijg bij die jongen juist heel erg het idee dat hij heel graag zelf influencer wil worden en zo via Bonnie wat bekendheid wil krijgen om vervolgens zelf een kanaal/insta te starten

7 likes

Vanuit een andere hoek ziet het er zelfs erger uit, maar het lijkt hier juist heel erg overtekend? Niet zozeer fillers

1 like

Het gaat ook echt 24,50 kosten :o_o:

Angel is zwanger!

31 likes

jaaa kwam hier om dit te posten. Zo leuk! Is dr echt zo zo zo gegund!

4 likes

Wtf

Oh vind juist dat er duidelijk een bobbel in het midden van dr bovenlip is te zien

Zonde

Jaaa! Wat fantastisch! Echt zó fijn voor ze :heart_eyes:

1 like

Ik ging serieus naar beautylab nl, alsof ik een artikel verwachtte in de serie mr Wrong. Maar euh nee haha. Was wel altijd leuk. Blij voor haar!

1 like

Ik probeerde dit terug te zoeken maar ik kan het niet vinden :joy: alleen dat hij die groene jas doneert. Wanneer is het?

7:23

Ohhh in de post stond kringloopkwartier, dit is een andere serie. Thanks wel!

Ohhh ik denk wel dat ze deze bedoelen :thinking::thinking: But not sure nu haha

Ja denk het wel want het gaat over een iPad! En Bonnie haar haar is echt leuk vind ik!!!

2 likes