Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Haha dat krijg je als je in alle media loopt te pronken met een heel onorigineel, gejat idee dat je nog moet gaan uitvoeren.

3 likes

Echt? Weet niet meer in welk topic het was, misschien zelfs hier, maar iemand postte laatst zo’n foto van haar over dat ze Love Island gaat presenteren, en daar heeft ze echt zo’n filler snor, vind ik ook echt niet mooi. Wel beter dan wat je hier van die Jiami post, maar alsnog niet mooi.

4 likes

Als je haar neus weg photoshopt lijkt ze net een parkiet.

5 likes

Oh wat erg!, je ziet ook echt zo’n bobbel van de filler :sob:

2 likes

Jezus wat erg. Maar mijn ouders zouden ook echt zeggen van: meid wat doe je? Ik snap dat je ouders op een bepaalde leeftijd niet/weinig te zeggen hebben maar zij is nog vrij jong toch? Vind dit zo verwonderlijk!

2 likes

Zou ze dit zelf écht mooi vinden? :scream:

1 like

Vraag ik me ook af idd, wat zonde zeg.

1 like

Hahaha ze heeft de ~allergische reactie!1!~ look wel omarmd, zeg!

17 likes

Monica heeft echt al lang geen lipfillers meer gedaan dus het is als het goed is al uitgewerkt, en ze zegt zelf ook dat ze het niet zo snel weer zou doen. Waarschijnlijk is dit gewoon haar mond, hier in 2015 had ze het ook al

2 likes

Ik vond die Love Island foto van Monica niet mooi, had echt beter gekund waardoor die ‘snor’ niet (zo) zichtbaar was.

Dat vraag ik me ook af :tired_face:

1 like

Ja, zeker op zulke posters wordt enorm veel (‘subtiele’) photoshop toegepast, ik snap niet waarom ze dat niet weg hebben gewerkt.

1 like

Maar aan de ene kant balen we heel erg van veel nepheid en photoshop en bewerken bij instagrammers, maar aan de andere kant willen we de ‘snor’ van Mo niet zien. Best dubbel eigenlijk :confused:

83 likes

Precies wat ik ook heb… lijken net lege theezakken

Teeeering

1 like

Ik had het niet perse over photoshop, maar wel over de hoek van de foto en het lichtinval.

1 like

Wauw echt hoor. Hoe zou het toch komen dat jonge meisjes zo vreselijk onzeker zijn over hun uiterlijk?

6 likes

En het is niet eens een echte snor.

Dit is pas een mooie snor:

image

32 likes

Snap het gewoon niet, ze had altijd al zulke mooie lippen van zichzelf. En dat je dan hiervoor kiest. Kan daar echt niet bij. Maar hoop dat ze er zelf blij mee is.

3 likes

Ah nee ik had het ook niet tegen jou hoor, ik bedoel het meer als algemeen ‘generatiekwaaltje’. Doe het zelf ook

1 like