Hier van een d naar een f gegaan. Tijdens en na zwangerschap. Maar nu hangt de f alleen maar en zijn ze leeg. Leliek!
Maarja heb dan wel mijn kind gevoed. On the positive note.
Punt blijft. Tis wel leliek hahaha
Hier van een d naar een f gegaan. Tijdens en na zwangerschap. Maar nu hangt de f alleen maar en zijn ze leeg. Leliek!
Maarja heb dan wel mijn kind gevoed. On the positive note.
Punt blijft. Tis wel leliek hahaha
Denk dat het ook grotendeels haar houding is hoor. Sowieso is het wel groter in vergelijking met voor de zwangerschap, maar ze zit nu voorovergebogen. Als je dan ook nog een klein beetje je borsten plet dan snap ik dat ze wel veel groter lijken
Ik ben van F naar H gegaan. Iemand stukje boob?
Mag toch hopen dat ze een gevangenisstraf krijgen en er niet zo makkelijk mee weg komen. Denk dat anders veel andere youtubers dit ook gaan doen, want goed voor de views en publiciteit.
Ik snap niet dat hij in de gevangenis online kom? Het voelt voor mij steeds minder geloofwaardig.
Hoi buurvrouw, kan ik een cupje lenen?
Monica’s borsten zijn een mystery waar ik mijn (triest genoeg) al erg lang mee bezig houd.
Ik was er eerst van overtuigd dat de een borstvergroting had gehad, naar aan de andere kant verwachtte ik ool wel dat ze dat gewoon zou hebben gezegd. Of gevlogd .
Na deze foto op insta ben ik uiteraard weer berichten gaan lezen om te kijken of iemand zou vragen of ze een borstvergroting had gehad (en of ze antwoord gaf) en toen las ik een bericht van die vriend Femke van Soest. Toen lekker bij haar gaan gluren. Zij heeft ook allemaal sexy billen foto’s en leeft een Insta Fabulous Life. Maar wie of wat is zij nou precies? Is zij nog van iets anders bekend?
ik denk dat dit ook meespeelt ja. Niet alleen haar zwangerschp, waarbij haar borsten sowieso groot werden en ze gaf daarna geen borstvoeding (scheelt ook volgens mij).
Ze is wel wat zwaarder dan op die foto van esquire. Ik heb een beetje hetzelfde figuur als haar en ik ben ook een paar kilo aangekomen; vooral aan m’n benen, maar ook van b/c naar cup dd
Wowsus ik dacht ook door de zwangerschap maar twijfel toch wel nu. Kunnen je borsten echt 4 á 5 cupmaten groeien door zwangerschap? Dat is vaak tijdelijk toch?
Ik kan me wel herinneren dat ze in een vlog zei dat ze haar ‘memmen’ walgelijk vond (ten tijde van de zwangerschap), dus wat dat betreft kan ik het me dan weer niet indenken.
Jupppp waar je je druk om maakt maar ik vroeg het me ook al 100x af tijdens haar vlogs. Het wordt tijd voor een q&a Mo
Ik vind die ouders van Bonnie vaak zo grappig. Haar vader zit in een fragment in kringloopkwartier en moest echt lachen om zijn tweedehandsmiskoop
Hahahaha ja die ipad, dacht eerst dat dat juist zijn beste koop was
Ik wilde het laatst in haar stories vragen toen ze weer een ask me anything deed. Volgende keer de maar doen dan?
Toch blijf ik het idee hebben dat Bonnie Boudewijn wel heel erg leuk vind…
Haar ouders zijn heel erg rijk. Denk niet dat zij hoeft te werken voor geld voor de rest van haar leven.
ik vind persoonlijk Jiami’s lipfiller niet echt mooi (bij Monica Geuze vind ik het dan weer wél mooi, dus ben niet tegen fillers).
Niet zo mooi? Ik vind het een verschrikking! Lijkt wel een Bratzpop
Omg