Ik denk inderdaad dat je in het algemeen een prettigere toerist bent dan de massagroepen die aankomen, maar ik denk dat ook de solotoerist over het algemeen genomen geen goede ontwikkeling is. Individueel is de overlast minimaal, maar in werkelijkheid reizen ook solotoeristen massaal met dezelfde vervoersmiddelen, naar ongeveer dezelfde plekken. Niet dat jij je daar schuldig over hoeft te voelen, maar het is wel goed als we ons allemaal bewuster worden van de impact.
Maar hoe kan diegene dat van te voren dan weten?
Nee hoor.
Hm slechte fillers zeker dan?
Blij je van dienst te zijn meid! En vooral in het volgende jaar lekker blijven haten op broodbeleg en kledingstijl! Enjoy.
Of teveel misschien? Heb ze zelf ook in mān lip en geen schaduwsnor, gelukkig.
Zijn Monica haar fillers niet allang uitgewerkt? Want is toch al paar jaar geleden dat ze dat heeft gedaan.
Klopt, ik denk ook dat mo haar lippen op het moment gewoon weer natuurlijk zijn
Mo heeft deze posts ook in haar stories gezet, heerlijkš
Haar borsten zijn echt groot geworden zeg!
Hahahaha precies het eerste wat ik dacht bij de foto
Ja keek net Monica na jaren en ze ziet er erg goed uit. Mooie huid, make up, betere lippen enzo
Mijn borsten zijn na mān zwangerschap kleiner en leger geworden, ben fucking jaloers
Oh wauw, er is dus nog hoop voor me.
Hoop had ik ook. Ik had voor mn zwangerschap geen tieten. Een week na de bevalling mega tieten. Nu wederom geen tieten.
Dit al besproken?
Hij zegt dat het erg hectisch was, ze nu in een hotel zijn en maandag de rechtszaak hebben. Ben benieuwd!
Maar kan dit nou echt?
Ik verbaas mij er echt over hoe haar borsten veranderd zijn. Je zou toch bijna denken dat ze vergroot zijn???
Ik had tijdens mijn zwangerschap inderdaad een cup groter, maar daarna werden ze weer kleiner en inderdaad leger
Zij is echt van cupmaat A/B naar minstens E gegaan!
De mijne zijn in die jaren alleen maar gaan hangen verdomme
Ik ga eens met mijn vriend praten. Tijd voor actie.