Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Zelfs Tom Cruise inclusief Scientologie is beter dan een holiday cruise.

Porqué no los dos :upside_down_face::upside_down_face:

8 likes

Tha sinn uile dol a bhĂ sachadh.:wink:

Jij gebruikt nu massaal als aanduiding voor een hele bus / 45-50 toeristen die samen als groep reizen, in tegenstelling tot de solotoerist. Maar als je het over massatoerisme duidt dat aan dat de mens (vooral over de Westerse mens hebben we het dan) massaal als toerist over de wereld reist. Want de afgelopen jaren is toerisme wereldwijd echt enorm gestegen doordat we welvarender worden en doordat vliegtickets steeds goedkoper worden.

Op schaal van het wereldwijde massale toerisme doet het er dan niet zo veel toe of jij als solotoerist of als onderdeel van een groep reist, onderdeel van het massatoerisme ben je sowieso.

13 likes

Wattes

We’re all going to die o.id.

2 likes

Massa toerisme doet me alleen maar denken aan foefgloss

14 likes

Hahahaha same

Plekken waar Mas op vakantie gaat > Murica, dat ene resort op Jamaica, Caribische cruise, iebietza

3 likes

Denk dat je daar wel gelijk in hebt hoor, met groepsreizen en dat soort dingen kom je toch op vaste locaties en als losse reiziger of eigen groepje kan je makkelijk kiezen om naar net een andere plek te gaan, waar het rustiger is. Tot meer toeristen dat doen en dan wijk je weer verder uit of weer terug naar de eerste plek.

Het is iig makkelijker voor een klein dorpje om een paar losse mensen op te vangen die verdeeld over de dag arriveren dan 1 groep van honderd mensen die per bus of boot arriveren. Das gewoon wiskunde.

1 like

Die kuddes hebben wel specifieke nadelen die losse toeristen niet hebben, toch? Hun aanwezigheid laat zich makkelijker opmerken, meestal niet in positieve zin.

4 likes

En mensen in groepen bijvoorbeeld jongeren laten zich ook makkelijker door elkaar opfokken en dan heb je ook eerder last van overlast.

Ah sorry ik had even niet in de gaten dat je het specifiek over directe overlast had!

1 like

Ik snap zulke tweets of reacties nooit. Ja boeiend? Waar maak je je druk om? Ik snap het gewoon niet. Als ik alles moet delen wat ik niet mooi of leuk vind ben ik ook wel even bezig.

12 likes

Ja ik denk dat Monica zo ongeveer de enige influencer is die dit ook echt op eet :joy:

12 likes

Die comment eronder ook echt “een lelijke kras op dr tafel” :roll_eyes: iemands bestaan wordt echt niet opeens beter omdat monica een kras op haar tafel heeft

Meanwhile staat dit hele topic in het teken van precies dit soort reacties.

10 likes

Nogmaals, precies wat hier ook gebeurt.

Ja ik zeg toch ook niet dat dat niet zo is?

Voor die berichten geldt wat mij betreft ook:

Maar als andere dat wel willen delen moeten ze dat zelf weten. Ik zeg alleen dat ik niet snap dat je iets gaat delen met heel twitter omdat je het een rare foto vind.

1 like

Jij bent echt de grootste anticlimax van dit jaar.

6 likes

Dat is ook niet nodig toch.

3 likes