Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Als ze alleen een boete krijgen werkt het dit soort dingen alleen maar in de hand lijkt me. Als YouTuber zie je dat dan gewoon als extra kosten die lager zijn dan wat het oplevert.

1 like

Waarom liket Noor al haar eigen foto’s op instagram? Ik snap niet waarom je dat zou doen, komt nogal gek over.

Oh en ik hoop dat die 2 Youtubers een straf krijgen waardoor ze die rare stunts afleren.

4 likes

Wat is dit nou ook weer. Hoe oprecht ben je als je je volgers moet vragen om een goed doel

‘Bevrijd Terschelling van Cynthia’ lijkt me een goed doel. Lekker dicht bij huis.

55 likes

Ik werd heel even getriggerd door het gebruik van ‘hatseflats’.
En inderdaad, dit voelt een beetje als ‘zie mij eens een weldoener zijn’, een uurtje googlen zou haar ook al op weg kunnen helpen, zou ik denken

8 likes

Ik snap wat ze ermee bedoelt, maar het zinnetje ‘genoeg problemen in NL toch’ vind ik zo tokkie. Alsof de wereld ophoud bij de landsgrens

19 likes

Ik ben daar geboren en opgegroeid. Woon nu in een stad. Maar ik kan je zeggen dat Terschellingers echt een hekel hebben aan zulke mensen. Vooral dat ze roept dat ze er ooit een vakantiehuis wil. Er is al een woninggebrek (nog erger dan de randstad). Zij doet er altijd leuke dingen, strand, uit eten en noem maar op, maar de meeste eilanders werken keihard en hebben geen leven zoals Cyn.thia. Cyn.thia doe niet alsof het eiland van jou is. Amen.

33 likes

Past helemaal binnen het gedachtengoed van master of the dots.

2 likes

Cynthia noemt het ook letterlijk haar eiland. Maar zijn jullie dan ook niet een beetje blij met het toerisme? Ik kan me voorstellen dat veel mensen in het toerisme werken? Of is dat een beetje het zelfde als wanneer je tegen een Amsterdammer zegt dat ze blij moeten zijn met de toeristen?

1 like

Kun je wel een beetje vergelijken. Natuurlijk is het een inkomstenbron, maar ik vind persoonlijk dat er grenzen zijn. Bijvoorbeeld in de Oerol zijn er zoveel toeristen, maar de eilanders vinden Oerol niet echt fantastisch (dan generaliseer ik het wel een beetje), maar voor “ons” is het knetterhard werken. Een aantal jaar was er echt wel verschil te zien met bijvoorbeeld het hoogseizoen, maar nu zijn er altijd wel toeristen.

1 like

Waar ging jij toen naar de middelbare school?

Ah ja duidelijk. Ik snap dat dat heel irritant is.

Ik snap eigenlijk ook niet hoe het kan dat er ineens overal toeristen zijn. Bepaalde plekken kwamen natuurlijk altijd al wel toeristen (Amsterdam en Terschelling dus ook) maar nu zie je ze bijv. ook veel meer in kleine steden zoals Haarlem en Den Bosch. Zou Nederland populairder zijn geworden of zijn binnenlandse vakanties populairder? Hoe komt dit?

2 likes

Eerst daar en daarna naar de wal. Je hebt daar 5 basisscholen. En 1 middelbaar onderwijs met vmbo en onderbouw havo/VWO.

1 like

Geen idee. Heb het idee dat het na de crisis is gegroeid. Niet meer twee keer (of vaker) naar het buitenland, maar 1x en dan weekendjes weg?

1 like

Spotgoedkope vluchten, Airbnb, meer vrije tijd. Grote steden zijn niet meer te harden dus toeristen wijken uit, oa door city marketing vanuit overheden om de stroom toeristen te verspreiden. Er wordt enorm veel gepubliceerd over het massatoerisme als je daar interesse in hebt, ook in kranten!

7 likes

Dan stort heel de horeca in op dat eiland joh.

Vind dit geen mooie foto van Mo

1 like

Ze heeft een snorretje! Maar toch vind ik haar nog steeds bloedmooi. Al zou ze scheel kijken en zitten kwijlen, zou ik nog jaloers zijn.

8 likes

Iedereen met lipfillers krijgt zo’n snorschadauw.

11 likes

Echt een leuke video van Dionne! Echt verassende outfits en echt alles staat haar leuk, vooral een hele toffe vintage jurk.

13 likes