Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Ik snap echt niet wat hun denken. Dat ze alles mogen omdat ze youtuber zijn? Zelfde als roepen dat ze hun vasthouden omdat ze youtubers zijn. Nee sukkel, al was je de koning van Fabeltjesland dan hadden ze je ook gewoon vastgezet.

Hoorde ook dat die Govert heeft gezegd dat ze de borden negeerden omdat ze dachten dat het alleen geldt voor mensen die daar wonen?
Ze kunnen wel 100 smoesjes gaan bedenken (die alleen maar dommer worden en zich meer tegenspreken) maar één klik op hun instagram pagina’s en ze vallen keihard door de mand.

6 likes

Las net dat Ties en Govert nu op borgtocht vrij zijn. Wel moeten ze nog voor de rechter verschijnen.

https://www.destentor.nl/buitenland/nederlandse-youtubers-op-borgtocht-vrij-na-arrestatie-bij-area-51~af09e2ff/

2 likes

Kan die nog effe snel route 66 meepakken.

8 likes

Ik keek net een video van de telegraaf over dat Ties en Govert dus zijn opgepakt en die presentator zegt dat hij langs gaat bij de eindbaas,
de Godfather van YouTube Nederland en dat is Bardo. Ehmmmmm

7 likes

Ik keek best vaak video’s van Govert :clown_face:
Vooral de verlaten plekken video’s.

1 like

Lol

3 likes

Ik heb zo’n hekel aan deze man en toch zijn ‘documentaire’ gekeken. Ik snap mijzelf ook niet…

3 likes

Lol zo makkelijk he, gewoon ergens over roepen dat je denkt dat iets nep is en dan vinden mensen je ‘kritisch’ en als je echt mazzel hebt en per ongeluk gelijk blijkt te hebben dan had jij de scoop!

7 likes

maar ik twijfelde enorm hoor!

1 like

Misschien moeten YouTubers eens ophouden met denken dat ze documentairemakers zijn. Je bent een jochie met duur apparatuur, geen journalist.

24 likes

Kingalert, the gift that keeps on giving

6 likes

Ja dus als blijkt dat ik uit mijn nek lul kun je me er niet op pakken!

1 like

Omg dat kind van Joyce en Scarlet is zo’n blij ei :heart_eyes:

5 likes

Nee joh tuurlijk deed je niks verkeerd. Het is allemaal de schuld van degenen die daar zo nodig die bordjes met verboden toegang neer heeft gezet. Want jij wilde alleen maar filmpjes maken en dat is eeeecht niet verboden daar. :roll_eyes::roll_eyes:
En na maandag gaat ie pas nadenken over of het wel slim was. Hoe meer ik hierover lees des te harder moet ik erom lachen. Zo te lezen hebben ze er ook weinig van geleerd.

14 likes

Haha ja die was ik net aan het lezen. Ben benieuwd wat er maandag door de rechter wordt beslist. Zoveel domheid. Vooral die Govert lult zich alleen maar harder vast

Klinkt misschien gemeen maar ergens ‘hoop’ ik dat ze een gevangenisstraf krijgen vooral die Govert zodat ie misschien begrijpt dat het niet kan wat ze hebben gedaan. Een geldboete stelt toch niks voor voor ze.

24 likes

Mooi stukje in de vlog van Bonnie vandaag. Nick realiseert zich opeens hoe achterlijk het is dat het haar werk is dat ze filmt hoe ze koffie zet en chips eet etc :joy:

61 likes

Ik denk dat ze deze boys het meest straffen door ze te verbieden er ooit iets over te zeggen in het publieke domein. Geen YouTube videos, geen interviews over de zaak. En daarnaast, ik vermoed dat een Esta voor de komende jaren voor de US er niet meer in zit…

6 likes

Hahaha kwam hier om dit te posten. Heerlijk, love Nick!

3 likes

hahaha daar moest ik ook om lachen! hoe hij dat ook omschrijft en haar nadoet

6 likes