Over Caroline Calloway… ik kende haar niet maar ik vind het wel een fascinerende situatie, dus ik ben erover aan het lezen. Ik begrijp Natalie Beach niet zo goed. Sinds het begin van hun vriendschap had ze al dubbele gevoelens bij Caroline, maar ze blijft aan haar plakken. Dit werd ook duidelijk gevoed door haar eigen onzekerheid, zoals ze zelf aangeeft. Het is geen gelijkwaardige vriendschap want ze kijkt continu tegen haar op. Zij gebruikt Caroline daardoor net zo goed als andersom. En ze was zich er bewust van dat Caroline haar niet goed behandelde; ‘It wasn’t as if I didn’t know Caroline would always let me down; after all, no one knew her better than I did.’ Nu lijkt ze slachtoffer te spelen van Caroline terwijl ze hier toch al die tijd zelf ook bij is geweest en de situatie heeft erkend. En dan ook nog iemand’s mentale instabiliteit en zelfmoorduitspraken rondstrooien in een redelijk prestigieus magazine. Of die nou serieus zijn of niet, ik vind dat echt te ver gaan. (Correctie; ik lees nu een comment waaruit blijkt dat Caroline die suicidale opmerkingen ook in haar eigen insta posts heeft gezet. ‘“You seem to imply that Natalie is the one who told your secret, that you were at one point suicidal. Except that you already put it in your own Instagram when the book deal fell through. You wrote in your revised proposal, that is pictured on your feed and has been for a while, that you were thinking of suicide because of an abusive friend. While having some secrets spilled is not fun, are they really secrets when you posted about it already?”’)
Kan je kort samenvatten wat de situatie is? Ik ken ze verder niet en snap er niks van haha
Caroline Calloway is rijk en perfect in de ogen van Natalie Beach, die zichzelf beschrijft als ‘a virgin with a meek ponytail, living in a railroad apartment that was sinking into the Gowanus Canal.’ Ze zijn beiden studenten aan NYU en raken bevriend. Het komt erop neer dat Natalie bereid is van alles te doen voor Caroline en haar leven schikt naar dat van haar. En daarbij stank voor dank krijgt. Dat is mijn interpretatie. Caroline wordt een steeds populairdere influencer. Ze lijkt mentaal instabiel en doet hoe dan ook gekke dingen; zo organiseerde ze een soort retraite voor volgers die ze min of meer oplichtte (maar volgens mij wel terugbetaalde). Dit artikel lijkt een soort wraakactie gecombineerd met hoe literaire mensen nu eenmaal zijn (tikje dramatisch).
Hahaha. Alleen Ilja Leonard Pfeijffer misschien. De meeste schrijvers zijn juist vet timide. (Maar ik zou hetzelfde waarschijnlijk zeggen over theatermensen en daar klopt misschien ook wel geen snars van.)
Wel qua uitstraling en praten maar niet per se qua schrijfstijl, toch? Ik bedoelde dat ze de situatie naar mijn idee een extra dramatisch tintje geeft (ik was de virgin met de paardenstaart, zij was de rijke beauty queen)
Ik vind het zo grappig dat elke Amerikaanse media die Govert met al z’n 5 voornamen opschrijft.
Zouden ze denken dat dat is hoe wij elkaar hier noemen?
Hahaha die Amerikanen denken ok tering het is een Europeaan dus wel ff respectvol zijn tegenover hun cultuur
Hahaha put some goddamn respect on his 5 names!!!
Op mij persoonlijk werkt het wel afschrikwekkend, moet er niet aan denken om internationaal als Lodewijka Petronella blabla blabla blabla Achternaam bekend te staan
Hij is zo leuk
Die Govert heeft schijnbaar van de week in een video gezegd dat hij een hele serie over Area 51 wilt gaan maken en het ‘geheim’ wilt ontrafelen. Dus ik geloof niet dat ze niet wisten dat het niet mocht wat ze deden.
Las het vandaag pas, vindt het niet heel slim van ze.
las hier trouwens dat het niet de bedoeling was de Arena 51 te betreden. Ze wouden alleen naarr het uitzichtspunt. https://www.nu.nl/buitenland/5991735/opgepakte-youtuber-niet-de-bedoeling-om-gebied-area-51-te-betreden.html
Ben wel benieuwd hoe dit afloopt.
Dit klinkt wel een stuk beter dan ik dacht. Ik dacht dat ze door 10 militairen waren neergehoekt en afgevoerd.
Ik vind dat zo rot he. Er zijn duizenden Nederlanders die in buitenlandse gevangenissen liggen weg te rotten omdat ze iets hebben gedaan wat niet mag en die worden ook niet geholpen, want eigen schuld dikke bult wordt er dan gezegd, maar zodra het media-aandacht krijgt moet er ineens een spoeddebat plaatsvinden.
U ok?
Ik denk eigenlijk dat hun doelgroep eerder rond de 12 jaar is.
Pff natuurlijk doet FvD dit om stemmen te winnen. Dat jullie hier aan twijfelen zeg.
Hebben ze zich ooit eerder sterk gemaakt voor Nederlandse gevangenen in het buitenland? Dat is alleen interessant als het veel media-aandacht krijgt
Jezus dit is toch de invloed van Shane Dawson en zijn ~documentaires~ die vooral sensatie zoeken en viewz binnenharken.
Sorry, maar dacht je echt dat ze er niks van af zouden weten?
Het zijn volwassen jongens. Ze komen totaal niet dom over. Voor volgende week zou een of andere “bestorming” gepland zijn. Dit hebben ze dus echt zo gepland om nu heen te gaan. Govert gaat vaak op illegale plaatsen inbreken etc. Die jongens weten echt wel wat ze doen en hebben dit lang en breed uitgezocht en bedacht. Er zou iemand anders mee gaan om te filmen, die was zelf op vakantie dus daarom ging Ties mee.
Ze zijn heel veel bordjes ook tegen gekomen met dat je daar niet mag zijn. Ze waren immers 5 km (geloof ik) al het terrein op.
Dat klopt zeker! Maar daarom konden ze dit wel verwachten.
Ze hebben immers bevestigd aan de politie daar dat ze de borden hebben gezien en goed engels kunnen lezen en spreken. Terecht dat ze zijn opgepakt, al was ik wel benieuwd naar de beelden.