Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Had Route 51 nou gewoon ingewisseld voor 66 dumbasses.

6 likes

Ik mag toch hopen dat je op je 20e toch wel gevolgen kan inschatten. En ondanks dat ze waarschijnlijk geen kwaad in de zin hadden, zijn ze wel willens en wetens een verboden gebied in gegaan.
Ik kan dus ook geen medelijden met ze hebben, hadden ze maar niet zo’n domme actie moeten uithalen. Die arrestatie is een goed signaal naar de rest van de Youtubers.

1 like

“Sweep and Granzier told police that they were there to look at the facility and they had read and understood the “No Trespassing” signs, but drove onto the property anyway.”

duidelijk geval van eigen schuld dikke bult dan toch? of gelden in youtube land andere regels.

2 likes

Zo typisch dit, van die jochies die denken dat de regels niet op hen van toepassing zijn. Als ze er een beetje anders uit hadden gezien was die arrestatie misschien wel levensgevaarlijk geweest. Als ik de rechter was zou ik als onderdeel van hun straf hun Youtube kanaal uit de lucht halen, maar dat kan vast niet.

35 likes

?

1 like

Oh ja dat dat wel gelezen, maar denk ik anders geïnterpreteerd omdat je daarna nog zei dat hij geen sympathie hoefde te verwachten.

1 like

Is wel leuk voor een nieuw filmpje! Hoe kom je illegaal de VS in GAAT FOUT

/sarcasme

13 likes

Ik heb gewoon geen woorden voor hoe DOM ik deze actie vind. Heb ook echt 0,0 medelijden. :woman_facepalming:

1 like

“The couple’s families said Thursday the whole situation is a ‘misunderstanding’ and that they were unaware of the strict drone laws employed by the country.”

Ook best wel naïef in Iran… Alles is daar zo strikt en ze lachen er niet mee als je de regels overtreedt.

1 like

@Lula @monkeyslut hebben jullie vandaag al op haar IG gekeken? Wat gebeurt daar…

6 likes

Ik neem aan dat als ze een andere afkomst hadden dat ze zich daar min of meer bewust bewust van zouden zijn.

Bewijst ook weer hoe geprivilegieerd de witte man wel niet is, dat ze daar niet over na (hoeven te) denken (-:

7 likes

Ik ben zo blij dat Jennie van jenniefromtheblog weer vaker blogt :tada:

11 likes

Ik zit vooral zo: ???

En ik volg dus blijkbaar iemand die bevriend is met haar en die post dit:

Punt drie ook echt :roll_eyes:

En waarom???

4 likes

Wat een gekke mijt!

32 likes

Sterre de Koning heet ze. Ik ken haar ook niet, maar ze stond in m’n verkennen.

Ik moet wel zeggen dat ik zowel Caroline als Nathalie verschrikkelijk vind. Nathalie deed het zichzelf ook gewoon aan, om zich zo te lagen behandelen en in de slachtofferrol te gaan zitten.

Ja, dat Caroline haar die nacht in Adam niet binnen liet is lullig, maar dat is mij ook wel eens overkomen, ga door met je leven. En die obsessie met Caroline vind ik ook creepy. Ze hebben samen een ongezonde relatie, dat ligt aan beiden imo.

12 likes

oh zo lekker gek!!!

2 likes

Ik ging even op de Instagram van Ties kijken en daar staan onder zijn laatste post allemaal reacties met #freeties… pff.

En er is een account voor aangemaakt. Dat zal ik nooit snappen.

1 like

Ja te erg toch? :woman_facepalming: