Oh ik vind 6 maanden nog wel meevallen… Had een aantal jaar verwacht.
Wat dom zeg. Als wij dit allemaal zo snel kunnen vinden hadden hun dit toch ook op kunnen zoeken van te voren? Iedere gek weet toch dat het daar mega beveiligd en alles is.
Ik hoop dat het goed komt en hij gewoon weer ductape boten gaat bouwen ipv dit.
Blijkt wel weer hoever sommige YouTubeers van de werkelijkheid afstaan. Moedwillig verboden terrein oprijden, dan aangehouden worden en zeggen ja hoor wij hebben die borden wel gezien dat we hier niet in mogen maar wij zijn bekende youtubers. Kansloos zeg. Alsof je boven de wet staat met je 700.000 volgers. Hoop dat ze gestraft worden net als ieder normaal mens.
6 maanden is wel de maximale straf he. Dat krijg je niet zomaar. Ik hoop voor die jongens dat het meevalt. Domme actie, maar zo iets gun je ze niet
Ik denk eigenlijk dat ze dit heus wel wisten, zij zijn ook niet dom, maar het risico toch wilden nemen… als het was gelukt hadden ze waarschijnlijk een video met heel veel vieuws en veel extra subscribers…
Als dit zo is heb ik er al helemaal geen medelijden mee. Alles voor de views tegenwoordig. Ik hoop dat ze er van leren.
Haha hun weten echt wel wat ze doen, vooral Govert. Had het van hem echt niet gedacht :’) maar hey, alles voor de views!
Ik zie Ties ook gewoon nog steeds als dat kleine jonge schattige ventje die moest huilen omdat Youtube zijn kanaal had verwijderd en totaal niet als 20-jarige die tussen allerlei sterke grote gangsters in de Amerikaanse gevangenis moet zitten.
Ja eigenlijk hebben ze al geluk dat ze niet ter plekke zijn neergeschoten door militairen.
Ik kan me er alleen zo slecht een voorstelling van maken dat het echt slecht gaat aflopen met jongens die we ‘kennen’. Maar inderdaad is in de VS vertrouwen dat het wel goedkomt niet terecht
Zelfs als ze er met een boete vanaf komen zie ik wel weer een video komen met “Area 51 gone wrong” ofzo
Ach nu krijgen ze alsnog hun views En als ze straks vrij zijn hebben ze een mooie storytime voor op hun kanaal.
Daarnaast is dat gebied superveel besproken en controversieel, het is geen lutjebroek waar niemand ooit van heeft gehoord. Ik kan het ook niet zielig vinden. Net als die Otto Warmbier, niet dat hij dood had gehoeven of vergiftigd of wat er ook met hem is gebeurd, maar je weet dat je met je tengeltjes van bepaalde spullen of plekken af moet blijven. Verwacht dan ook geen sympathie als je de sjaak bent
Is het weten dat er bizar disproportioneel geweld wordt gebruikt op bepaalde plekken, dan echt een rechtvaardiging voor zijn dood?
Ik vind niet dat kennis van bepaalde zaken dan meteen ook maakt dat je geen medeleven met mensen kan hebben als zoiets vreselijks gebeurt. Zeker als het gebeurt door toedoen van een overheid.
Zag ik ook inderdaad en zijn vader wenst hem nog doodleuk veel plezier in de comments.
Ik ga speciaal Kingalert morgen/overmorgen hiervoor kijken hahaha
Ook niet toen ze 10.000 borden tegenkwamen onderweg waar duidelijk op staat dat je niks vast mag leggen? Met de straf er zelfs bij. Geen enkel medelijden van mij.
“We vliegen 19 september terug, we willen nog naar LA en route 66 zien. Niet elke dag van onze vakantie in de gevangenis zitten”
Hoe kunnen ze zo’n filmpje in de gevangenis maken dan?
Ik zou bijna terugnemen wat ik hierboven zei.
Godverdomme, wat een stel onnozele types. Die vakantie kan nog wel 6 maanden duren boys.
Haha mijn hemel, dit bevestigt alleen maar meer mijn beeld dat al die Youtubers/influencers echt in een eigen bubble leven en denken dat ze alles kunnen maken.
Echt geen medelijden hiermee ook. Natuurlijk is het vervelend voor ze, maar ze wisten echt wel dat dit niet mocht. Het feit dat het verboden is, is juist de reden waarom ze er naar toe zijn gegaan. Want dat levert nou eenmaal meer likes/views op dan een legale boottocht door Giethoorn