Ik ben ook echt een beetje in shock maar tegelijkertijd moet ik ook lachen??? Zijn zij dom???
Ik kan hier echt geen medelijden mee hebben. Hoe dom kun je zijn?
De manier waarop ze praat idd, uitstraling. Kan het niet uitleggen maar ik heb dit dus ook met Cynthia.
Wow, ik zie hem echt nog steeds voor me als klein jongetje maar hij is even oud als ik?
Wel een domme actie, compleet hun eigen schuld natuurlijk.
John als je nog een werknemer zoekt…
Holy shit, dat is echt onhandig
Zijn er hier mensen die het Caroline Calloway verhaal volgen?
Thanks, ga meteen wjekw bijlezen haha!
Oh het ging er niet uitgebreid over hoor. Alleen dat artikel werd gepost. Dus ga vooral hier je gang
Haha! Ik heb precies hetzelfde, ben inmiddels ook geen abonnee meer
Dit doet me een beetje denken aan die Amerikaan die in Noord-Korea voor de grap een vlag ging stelen. Aan de ene kant denk je: hoe kun je zo dom zijn. Aan de andere kant gun je diegene ook niet de straf die er op staat.
Ik denk dan ook altijd: denk je als je dat gaat doen dat je ermee weg komt? Zo ja, wat zit daar dan onder/is je argumentatie, want ik zou nooit denken dat ik de straf die erop staat per definitie niet zou krijgen.
Wat ik me herinner van Ties is dat hij wel vaker plekken bezocht waar je eigenlijk niet mocht komen. Verlaten attractieparken enzo.
Zoeterminder??? Pardon??? ZoeterMEEST!
ik ga weer terug in mn vinexhol doei
Een hele tijd terug postte iemand hier een link naar een Amerikaanse influencer die workshops organiseerde maar wat een enorme flop was. Soort fyre festival; ze verkocht ook tickets voordat ze überhaupt een locatie had.
Ik stuitte nu op een artikel over haar van een ex-vriendin, vond het wel interessant: https://www.thecut.com/2019/09/the-story-of-caroline-calloway-and-her-ghostwriter-natalie.html
Ja klopt maar in NL en DU kom je er nog wel vanaf met een geldboete. Ze lijken me allebei ook niet de domste.
Oh Ties. Wat een ellende. Ik moet er stiekem wel om lachen hoor. Hoop dat het allemaal snel goed komt
Zes maanden