Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Haha ja klopt

En ik mis ZL in de vlog :sob:

8 likes

Ja ik ook :sob:

1 like

Het is september en Bonnie heeft nu al een adventkalendervideo geüpload… Ik ben nog steeds in denial dat de zomer zo abrupt is afgelopen.

10 likes

Oh haha dat laatste heb ik ook! Ben laatst weer van een trede afgeflikkerd :see_no_evil: Maar de rest klinkt wel heftig inderdaad. Ik zou sowieso een andere opticien zoeken, daar goed laten meten en er dan eventueel voor kiezen om een bril bij ace&tate te kopen. Ik heb daar ook fijne ervaringen mee! Daar kom je niet boven de 100 euro uit, terwijl ik laatste een goedkoop montuur had van Hans Anders in de aanbieding en alsnog 150 euro kon aftikken.

1 like

mijn god ik ben zo moe van al die sterrenprogramma’s en al die zing programma bullshit. Verzin eens wat nieuws.

1 like

Behalve Ranking The Stars, dat is fantastisch

(En Vanavond op tv!)

13 likes

Dankuuu!! Ik vergeet dit soort dingen dus altijd en Ranking the stars missen zou echt niet leuk zijn. Ik zorg dus dat ik zo al geïnstalleerd zit op de bank met een goed opgeladen telefoon om het Ranking the stars-topic mee te posten :smile:

1 like

Ah dankzij jou bedenk ik me dat er een topic is!

Thanks terug :fist_right:t3::fist_left:t3:

1 like

Wow, we zijn een soort Ranking the stars-team! Zie je zo daar in het topic :stuck_out_tongue:

1 like

Zakdoekjes op de bank om m’n kwijl op te vangen :joy:

Enzo in een strak glitterpakje? Yesplz

5 likes

Yeaaaah!

DearestWigglyAardwolf-size_restricted

YouTubers springen, ik ben voor.

39 likes

Ja wij deden dat ook! We moesten er zo’n anderhalf uur voor rijden, dus dan maakten we er een dagje van incl ontbijten bij ikea en daarna lunchen bij bakker bart haha

15 likes

Geen idee of iemand haar ook kijkt. Maar sinds Optimavita die katten heeft (leuke beestjes hoor, maar die námen: Maukie en Molly) en buiten de stad is gaan wonen, vind ik haar zo irritant :flushed:

2 likes

Wow wat, krijg net dit doorgestuurd van mijn broer:

Is dus een Nederlandse youtuber (Ties granzier) gearresteerd bij area 51 voor het gebruiken van drones en camera’s. Vraag me echt af waarom dit in Nederland geen groot nieuws is eigenlijk? Hij is nog best bekend ook (735.000 abonnees) en het is ook een vrij ernstig iets. Dacht dat het misschien fake news was, want ken de bron niet, maar als ik insta moet geloven is die Ties wel echt daar op het moment

Edit: laat maar, zie nu dat er meerdere, bekende bronnen zijn. Vraag me af hoe dit afloopt

8 likes

Dat vond ik allang. Heb haar daarom maar een korte tijd gevolgd.

Oké ik ben een beetje sensatiegericht maar wat maakte dat jij je ergerde aan haar?

Ah ties :open_mouth: Ik vond hem altijd heel leuk

Even lekker inhaken…

Vind ik ook! Zo onrustig en beweeglijk. Alsof ze iedere keer moet happen naar adem. Ik snap ook niet waarom ze van ‘ik ben diëtist en personal trainer’ is overgestapt naar ‘ik ben diëtist en sportprofessional’.

Ze komt wel echt over als een lieve meid en ze heeft ook wel kennis van zaken. Daarom kijk ik wel haar filmpjes :grin:

1 like