Ik kan me nog goed herinneren dat de eerste Primark in Rotterdam Alexandrium opende. Uiteraard stond ik toen vooraan. Was echt een ding toen, terwijl hij nu zowat in elke stad te vinden is en ik er nog niet levend gezien wil worden
Neen maar je kan je kind wel keuzes geven waaruit hij dan kan kiezen, zo heeft hij toch een beetje het gevoel van inspraak hehe.
Wat ze volgens mij ook probeert in de vlog maar niet lukt.
Maar ik vind het ook niet zo vreemd? Ik wou vroeger super graag van die lakschoenen maar ook nooit gekregen. Ik vind het ergens wel normaal dat een ouder beslist welke schoenen of kledij gekocht worden. Zeker met kinderen van die leeftijd.
Sorry maar no way dat mijn zoontje ooit Cars of paw patrol schoenen krijgt ( Zeg ik nu als hij me binnen 3 jaar met die puppy ogen aankijktā¦ maar dat is toch het plan)
Haha dat laatste is best tricky om te zeggen. Ik zei het ook altijd en nu, dochter is bijna 3, wordt ze zo ontzettend blij van iets van Paw Patrol. Dat koppie wat je dan ziet is echt onbetaalbaar. OkĆ© ik zorg er wel voor dat het spul is wat Ć³f onder de kleren te dragen is Ć³f enkel in huis
Ja het komt uit Ierland en het is daar al heel lang een winkel! Ik kwam er als kind al. Toen was ik nog niet woke helaas
Wow, ik herkende haar eerst niet!
Haha Sowieso veel dingen die ik zei nooit te doen die hier nu wel gebeuren.
Maar hopelijk kan ik het dan ook beperken tot pyjama of pantoffels.
Wow ze lijkt wel 10 jaar ouder hier. Niet alleen haar lippen zien er anders uit maar haar hele gezichtvorm ofzo kan er de vinger niet op leggen. Misschien ongelukkig gekozen filter
Ah dat heb ik ook! Heb wel -6 waardoor de glazen nog meer moeten worden bijgeslepen. Maar je moet je bril dan zeker 2 dagen non stop op, dan ben je er wel aan gewend. Maar ik hou van mijn lenzen ik moest laatst verplicht een maand een bril en ik vond het zo erg. Ik ga daarom zeker Teskeās traject in de gaten houden. Lijkt me echt een uitkomst, heb ook veel wisselende verhalen gehoord over het resultaat van laseren na zoān 10jaar.
Dit klopt nietā¦ Een bril staat verder van je ogen af dus is de sterkte anders. Daarnaast kan er ook nog een verschil zitten qua cilinders. Ik haalde mijn bril trouwens altijd bij ace en tate die zijn vaak goedkoper dan als je een bril bij een opticien haalt die ook lenzen heeft etc.
omg ik ook
haha sowieso heb ik velen van jullie daar onbewust gezien joh
heel nl kwam er op af
Enzo doet mee aan een tv-programma, iets met schaatsen. Stiekem hoop ik sterren dansen op het ijs, haha
Hahahha omg dat zou echt grappig zijn.
ZOU HET ECHT
er staat komend najaar
DAT IS NU
Daar gaan we weer
Krijgen we daarna weer Sterren Springen van de Schans
Waarom weer een oud concept nieuw leven inroepen? Waarom niet sterren maken ijs? Dat ze in de zomermaanden allemaal een ijscocar krijgen en zelf smaken moeten maken en de gene die het meeste verkoopt zorgt ervoor dat een goed doel een leuk bedrag krijgt.
John de mol gaat dit jatten hoor
Nu weten we waarom Mascha ineens weer elke dag aanāt sporten is!
Jezus Monica is zo vaak ziek.
Ze zegt snel dat ze ziek isā¦
zonder vangnet.