Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

‘Die vindt mamma niet zo mooi’. Boeien wat mamma vindt, laat dat kind lekker.

22 likes

Je zou ook maar eens niet de perfecte instagram foto kunnen maken omdat je kind niet de nette schoentjes aan heeft die jij graag wilt

5 likes

Pff ja echt! Dat ze het nog in de vlog laat ook :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Hmmm nou ik zou toch ook liever hebben dat mijn kind "deftige en degelijke " schoenen draagt dan altijd sportschoenen.
Ook voor de winter lijken zo’n sportschoenen me niet zo handig met sneeuw, regen,…

11 likes

Ik wil je niet verder teleurstellen, maar helaas is het 6300 euro… :crazy_face:

1 like

Mag ik vragen waar je het hebt laten doen? Je mag me ook berichtje sturen! Ik ben in de markt, haha.

Ik heb het een aantal maanden geleden gedaan voor 3300 euro. Ben super tevreden, spijt dat ik het niet eerder heb gedaan.

3 likes

Oh je krijgt gewoon wat druppels in je oog die zorgen dat het verdoofd merk je verder niks van.

edit: waar ik het heb laten doen kan je gratis een vooronderzoek laten doen misschien dat gewoon eens doen als je er over twijfelt.

1 like

Ik vond het al meevallen toen ik het typte hahaha. Ben niet zo goed met de volgorde van cijfers :joy:

1 like

Jeeeetje dit loopt uit de hand

22 likes

Wow ze heeft een heel ander gezicht op deze foto. Ze lijkt ook opeens veel ouder.

6 likes

Neejoh

Ze lijkt nu op hoe Marnie uit Geordie Shore er nu uit ziet

40 likes

Zo zag mijn bovenlip er ook uit toen ik daar door een mug was gestoken

30 likes

En donkerder
Bijna gevalletje Ariana Grande
afbeelding
Goeie filter meid :+1:t3:

12 likes

Ja het is in een keer een hoop geld maar over heel je leven bespaar je heel veel geld haha. Ik ben er wel echt heel blij mee. Maar het zal misschien ook afhangen van je sterkte en of je vaak last hebt van je lenzen. Ik kon zonder bril of lenzen echt niks zien, kon zelf niet 's nachts naar de wc zonder bril. En ik heb ook wel het idee dat ik nu beter zie dan met lenzen.

2 likes

Ja die jonge meiden die aan de fillers en botox gaan lijken vaak zo op een oudere vrouw die jong probeert te lijken. Zo zonde. Het lijkt echt alsof zij iets heel anders in de spiegel zien dan wij als we naar ze kijken.

14 likes

Ik zie trouwens op haar instagram dat ze een partner is van Primark: “Het is @primark 50e verjaardag deze maand en ik ben heel blij om bekend te maken dat ik dit samen met hun mag vieren.”

:expressionless::expressionless::expressionless:

Een greep uit de reacties:

• 50 jaar kinderarbeid yeey
  • YeAh! 50 jaar kinderarbeid
  • Duidelijk hebben ze Jiami meer betaald dan de kinderen die de kleding gemaakt hebben…
33 likes

Oh huh dat is echt raar van je bril dat heb ik nooit gehad. Raar ook dat je opticien dat zegt want volgens mij hoort dat niet zo hoor…
Ja ik had zelf -5.5 aan beide ogen haha het kan nog veel erger maar ik had ook het idee dat ik bijna blind was.

1 like

wow dat primark 50 jaar bestaat joh!

4 likes

Maar dan moet je niet aan je kind vragen welke hij het mooist vindt toch? Als je het toch naast je neerlegt.

6 likes